Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

27 januari 2011

Lite nya tavlor...

...har jag målat, och denna texten gillar jag jätte mycket.
Jag letar liksom texter och vips hittar jag en
som sedan får sin plats på tavlorna.


Som ni vet är jag ju tokig i mycket
som till ex rosor, de torkas och dekoreras med
i Stuglivet, Lyan och Lyckliga Hildur.






Njutbart!




Gamla dörren som är härligt grön i sin orginalfärg
får sig en smyckning.





Imorse när jag tog min morgonpromenad visade
termometern på minus 10 grader. Huvaligen vad kallt.
Men ingen rädder för... jag klädde på mig och fick upp farten.
Frös gjorde jag på ett ställe på hela kroppen och
det var hakan. Har aldrig förr tänkt på att
man fryser om hakan.
Jaja väl hemma väntade min efterlängtade
frukost.




Nu vill jag ha vååååååår!
Ha en fin torsdag
KramKram
Lotta


11 kommentarer:

  1. Hej,
    Ohhhhhh tack för tipset om vart jag kan få tag på en ny underklänning! Nu skall jag ge mig ut på jakt!
    Kram
    Slarvmajan

    SvaraRadera
  2. jag vill med ha våååår NUUUUUUUUU!!! kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint Du visar, tavlorna är verkligen dekorativa.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilka fina tavlor du gör!

    Tack för din åsikt ang. klockorna! :) Gillar också "bling, bling" ;)

    Trevlig helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Visst längtar man och våren känns så långt borta, men här packas det, blir mässa även denna helg, ska hälsa på sonen i Oslo och besöka deras mässa, ha en skön helg, kramen

    SvaraRadera
  6. Jättefint vännen, vad roligt att du antog min lilla utmaning!
    Du är såå fin på bilden, inte behöver väl du hålla igen! Fniss.....

    Ha en riktigt Trevlig helg!
    Kraaaaam Therese

    SvaraRadera
  7. Så fina dörrsmycke!!! Tyckte om!!

    Hakan säger du... min svaga punkt ligger längre ner i kroppen och på baksidan ;)

    kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fin blogg du har!
    Kommer in i butiken nästa gång vi passerar.
    MVH

    Ulrika

    SvaraRadera
  9. Vår vad är det egentligen????
    Jo det är en slags befrielse från kyla och instängdhet.
    I höstas lovprisade jag hösten för den kommer med ett sådant lugn. Inga måsten m.m. men nu vill jag ha också ha tillbaka våren..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. Hej Lotta! Vilka fina tavlor du visar...gillar speciellt den första texten på tavlan! Läckert:)

    Ja, du har många strängar på din lyra det märker jag! Tycker du är superduktig och kreativ:) Ha en skön kväll fina du. KRAM Helena

    SvaraRadera