Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

26 januari 2011

Vem är du...

... här är jag
och wops vilken liten bild.
Hej alla vänner!
Nu tänkte jag göra något anorlunda.
Therese med sin underbara blogg www.husetvidan har
gett sina läsare en utmaning där vi får se vem som
döljer sig bakom bloggen.
Eftersom jag älskar mat och det goda i livet så
har jag antingen något gott att äta eller ett glas rött i handen.
Sällan något kort utan.
Känner ni för det så ta utmaningen och visa
en bild på er.
Ha en underbar onsdag
KramKram
Lotta

4 kommentarer:

  1. Vilken rolig utmaning och kortet på dig är bra!! Möter jag någon med ett glas eller något annat gott i handen, så vet jag att det är du Lotta:) Önskar dig en skön kväll. KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Hr ju sett dig i verkligheten :) och jag nöjer mig med en halv Viola som jag har i högermarginalen, avskyr att vara med på foto, ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  3. Härligt, det låter som jag men jag väger många kilo mer....

    Kram Anna

    SvaraRadera