Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 januari 2011

Vänner...

... är fina. Denna underbara rosa duk fick jag
av Ann-Christin och inte bara en
utan hon har broderat två.

Nu ligger de grant i Stuglivet och lyser
upp lite i mitt vita liv.



Syföreningen
är en liten grupp engagerade kvinnor som träffas
en gång per månad
och tjabbar, ventilerar, äter gott. handarbetar
och har det mysigt.
Jag är med i en sådan sedan många år tillbaka
och det blir härliga kvällar.



Tack Ann-Christin.





Ha en underbar dag
KramKram
Lotta

8 kommentarer:

  1. Ååå så mycket fint.Underbara dukar du fick av din vän.Skoj med presenter.Önskar dej en skön tisdag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig.
    Så fina mysiga bilder du bjuder på!
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Fina dukar du fått
    jag vill ha en packe galgar, väntar på mail om var jag ska sätta in pengarna
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Viken fin vän som broderat så vackra dukar.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. kikar in till dig och tycker du har en fin blogg ...soffan är ju verkligen mysig ..men ibland så köper man fel grejer ...men mysigt har du det i din lilla hörna ...kram från en tjej som också har en blogg ..hälsn jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Hej igen Lotta, himmel vad kul om vi kunde ses.
    Och Grattis är det inte Hildurdagen idag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Glömde säga att bilden har jag lånat från Formex hemsida, dom är nog tacksamma för all reklam.
    Kram Lena

    SvaraRadera