Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

25 januari 2011

Lev Vackert...

... finns att köpa på Lyckliga Hildur.
Petra & Ingelas fantastiska inredningsbok
för dej som gillar Vardagslyx och som ger dej
riktigt med ögon godis.


Mitt Stugliv är med på två helsidor.
Här är min lilla sessa som får ny plats
varje vecka.
Denna underbara väckarklocka fyndade jag
på en loppisrunda.





Dukning och mys i Stuglivet.
Jag måste berätta när vi tog bilderna så
hade vi himla roligt en hel dag som resulterade
i 220 bilder som vi hade sååå svårt att välja på.
Ville men kunde inte skicka in alla.




Något av det bästa jag vet är att luta sig
tillbaka, slänga upp fötterna i soffan och
njuta av en underbar inredningsbok
som denna
Lev Vackert!
.

Ha en fin dag
alla bloggvänner.
KramKram
Lotta

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att ha med bilder i boken,har funderat på att köpa den, men nu får det nog bli av,måste väl finnas i någon affär här i närheten
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jag kontaktar er från företaget MiNiMi Design som via nätet och home partyn säljer smycken och lite inrednings produkter. MiNiMi Design säljer även på signerat.se och i få utvalda butiker som tex Zilla F och Design i Vellinge
    Det nya i vårt sortiment är vackra vägg skyltar i aluminium med visdomsord på.
    Hos oss kan man även få egen design på vägg skylten med text och bild.
    Alla produkter från MiNiMi Design är handgjorda. Detta gör att alla produkter är unika.
    Min fråga nu är om detta skulle kunna vara någonting som kan vara intressant för er butik ?
    Bilder på Väggskyltarna finns här
    http://www.minimidesign.se/33250653

    Med hopp om att höra från er.

    Ps jag är bosatt i Kristianstad

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få vara med i en bok och att själv kunna välja bland bilder....allt ser så fint ut.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. åh den boken vill jag köpa mig en dag. Vad kul att du har bilder med i den boken...blir spännande att se..kramis semlan

    SvaraRadera
  5. Visst är det en underbar bok och jag har allt sett bilderna från Ditt vackra hem så fint.
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera