Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

8 januari 2011

Vår i lyan...

... med vita knoppiga pärlhyasinter
som snabbt kommer att slå ut av värmen
från elementet.

Idag har det varit sovmorgon i lyan
och lite pyssel har jag hunnit med
innan Lyckliga Hildur.



Ljushus och ljusstake från Dommo




Ljuvliga pärlis.




Rosa Prinsess salt för alla prinsessor.






Tändstickor har det gått åt i lika stor
utsträckning som ljusen.
Får fylla på lagret igen.
Ha en fin helg
KramKram
Lotta

7 kommentarer:

  1. Fortsatt god helg til deg

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med pärlisar. Äntligen har det vännt och ljuset kommer till oss igen. Det är inte utan att det kliar i så och odlarfingrarna. Det blir nog till att kolla i blomsterböcker och drömma om en härlig vår. Kramiz syrran.

    SvaraRadera
  3. Ååå vad härligt med pärlisar.Ja du visar så mycket fint.Skönt med sovmorron och lite pyssel.Fint och mysigt har du gjort det ialla fall.Ha nu en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så mysigt å Vackert :)
    Läge för lite PARTY :)
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Pärlisar är så fint, det känns som våren kommit. Gillar dina vackra tändsticks askar såna måste jag göra.

    God fortsättning
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Nu ska jag oxå köpa lite pärlisar!

    Så fint du gjort!

    kramar/Olg@

    SvaraRadera