Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

10 januari 2011

Styling i helgen...

... som sagt hade jag lite tid för styling i lyan.
Flytta hit flytta dit, ta bort sätta fram igen.
Mecka o dona.
Åh vad roligt och som jag höll på.


Gamla tegelväggen i lyan är ljuvlig
här åkte mitt L fram på vacker bok,
gissa vad mitt L står för?


Lycklig glad och vacker
så känner jag mig igen.
Gör det ofta faktiskt.




Tallrikshyllan åkte upp, har haft platsen bokad
länge till den




Ingen helbild denna gången
(vilken miss)





Puss Puss






Mina ljuvliga pärlisar efter två dagar i värmen.
Åhhhh jag älskar dessa vita fina pärlor.







Ja så har måndagen gått i denna nu hela vecka.
Skönt att komma in i normala veckor igen
fast visst har det varit underbart med helger och
lite ledighet.

Ha en fin vecka
KramKram
Lotta


7 kommentarer:

  1. Vad fint du har fixat och grejat.Bara såå gulligt.Fint L och bara så underbart med pärlisar.Ja det är så himla skönt när det blir som vanligt-Ha nu en fin kväll :Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Oj så fint Du fixat och donat, Ja ska jag välja bokstav så blir det också L förstås!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tittade in så att jag hittade hit till din fina blogg, är det du som driver den fina butiken...där har jag vägarna förbi ibland..har syrran boendes på österlen, hoppas vi håller kontakten, kramen

    SvaraRadera
  4. Hej Lotta! Du har så mysigt och fint i din lya...och L:et står ju för Lotta:):) Ha en skön onsdag fina du. KRAM Helena

    SvaraRadera
  5. Äntligen en bild på L:et jag menade:)
    Tack så mycket....
    Vad kostar detta L:et och finns det i större modell?
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Åhh på Tisdag har jag svängarna förbi Lyckliga Hildur, eller förbi, jag kikar givetvis inom!! :)

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  7. HejHej Sandra!

    Kul att du hittat ditt "L" på min sida. Dessa bokstäver finns bara i denna storlek, är 37 cm hög och kostar 369 kr. Det finns fyra bokstäver kvar i butiken LOVE.
    Hör av dig Sandra på min e-mail om du är intresserad.

    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera