Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

13 januari 2011

Är jag klok...

... nu vill jag sälja soffan som är en månad gammal.
Jag som fick tjata o tjata för att mannen skulle
gå med på denna underbara två och halva.
Varför?
Jo...



Jag har hittat en annan som jag förälskat mig i.
Som sagt den är till salu.
Soffan är i ljust nougat färgat tyg, det medföljer fyra
kuddar i samma farg samt ett extra sofföverdrag
i vitt, som aldrig är användt.
Är någon intresserad så maila mig så finns det fler
detaljbilder och så får du reda på priset.




Tallrikshyllan i helbild




Lev idag.
Ha en fin helg alla bloggisar.
KramKram
Lotta



11 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Soffan är jättesnygg så då måste den du förälskat dig i vara en dröm! KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Tycker din soffa är bara så snygg.Undra vad det är du har förälskat dej i för soffa?Mysigt du har det hemma hos dej .Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Nej du är inte klok!!!! Men jag tycker om dig ändå =) Hihi! Kramen

    SvaraRadera
  4. Jaha...vad tycker mannen om detta då..:) nog är det lugnt alltid ..både i januari och februari, det är inten ny nätbutik jag har utan den har funnits i tre år och från början sålde jag bara gamla saker och var ensam om mitt koncept..vi var välan 7-8 st nätbutiker, skillnad mot idag, marknaden är verkligen övermättad, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  5. Vem vill inte byta ut sin soffa egentligen..
    Vår soffa vill jag inte ens visa. Den är inte ful och jag älskade den när vi köpte den för 4 år sedan men ojoj vad den blev nedsutten och knölig på nolltid.
    Konstigt att man aldrig blir riktigt nöjd.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Mmm..
    Inte svårt & hitta något nytt..
    Finns ju liksom fina saker överallt. Hoppas du får sålt soffan snabbt & att du får in den nya.
    Super fin tallriks hylla. Är den ny eller gammal?
    Önskar dig en härlig helg vännen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  7. Ja det finns så mycket fint.
    Svårt att bestämma sig i bland.
    Kram'Hanna

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt att vara galen ibland?! Tihi, jag älskar det!!!

    Vad synd att inte du finns i Butiken på Tisdag, bättre tur en anna gång kanske..

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Vad många fina inlägg du har gjort, och din soffa ser jättefin o snygg ut!
    Den blir du nog av med snart.....

    Lycka till med sofforna! Fniss....
    Kramis Therese

    SvaraRadera
  10. Hej Lotta!
    Jag och några väninnor ska köra till din butik i Kristianstad och jag har en fråga!
    Har ni kvar skyltdockorna och vad kostar dom?(Dom stora)
    Jag bara MÅSTE ha en med mig hem:)

    Milla!!!

    SvaraRadera
  11. Hej Milla!

    Åh vad roligt att i ska besöka Lyckliga Hildur.
    Det finns två kvar och kostar 2199 kr dockan som är helt underbar. På torsdag åker vi till Formex mässan och ska inhadla nya fina alster till butiken.
    Du och dina väninnor är hjärtligt välkomna till oss på Lyckliga Hildur.

    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera