Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

19 januari 2011

Fomex here we come...

... nu e det dax för Formex, bästa mässan.
Höst mässan gav oss flera nya bra leverantörer
bland annat
smyckesmärket 82.
Denna underbara klocka är väl använd av mej
och nu ska vi se vad den nya kollektionen
har för fina smycken.
Hoppas på en bra mässa med massor av
inspiration och tips.
Det hade varit kul att träffa er, så ska du besöka
mässan finns jag och dottern Malin vid
Dommo by Gawors monter C 10:59
vid 15 tiden.
Hoppas vi "ses"


Ha det fint alla bloggisar
KramKram
Lotta
Lyckliga Hildur

8 kommentarer:

  1. ** hoppas ni får det riktigt trevligt, va rädda om er & shoppa lugnt **

    SvaraRadera
  2. Lotta min vän monternumret är C 10:59.
    Ska bli kul att ses.
    Ha en bra dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa och med önskan om många nya härliga shabbiga saker till Hildur. Kramar till er båda från Zazza

    SvaraRadera
  4. ha en bra resa.
    Ha en fin kväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Vi ses där imorogn, är många som bestämt träff där kl 15.00 :) kramen

    SvaraRadera
  6. Åh, blir kul att få läsa hur det gick :)

    kram

    SvaraRadera
  7. Det var så roligt att träffa Dig och Din dotter på Formex, hoppas ni hade en givande dag.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Så roligt att få vara med på och du träffar säkert många vänner där.

    Maidi

    SvaraRadera