Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

10 februari 2011

Underbart...

... att få ha förmånen att jobba bland annat med mitt
stora intresse inredning.
Efter Formex mässan har vi gått och längtat o längtat.
Som ett litet barn när det är julaftons morgon.
Längtan att få packa upp och på nytt fylla
Lyckliga Hildur med underbara ting som vi valt
ut med största omsorg.


Denna fantastiska krona kommer at pryda en bruds huvud
i mars månad. Jag återkommer med bilder.



Ljushus är otroligt populära och här är två
nyheter från Dommo.




Otroligt vackra skor men attans så obekväma.
Ett ljuvligt inslag i inredningen.




Lycka!
Det är vad jag känner varje dag.




Så vill vi ha lite romantik. Vem vill inte dricka av en
ljuvlig tekopp eller kaffekopp.


Vi kallar det ljuvlig vardagslyx.
Ha en underbar vecka.
KramKram
Lotta

5 kommentarer:

  1. Så mycket fint, vilka söta koppar.
    kram'
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Mycket fina saker, härliga bilder
    kronan var verkligen fin ,ska bli spännande att se bruden
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Jag förstår din LYCKA...
    Det är LYCKA att kunna få se bilder från din fina butik!

    Hoppas att du får en fin helg!
    Stoor Kraaam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  4. Förstår att du njuter och är nöjd att få jobba med det du brinner för och sen att få vara nära alla vackra saker hela tiden.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta,
    alltid så fina bilder från er vackra butik och Dommos saker är verkligen läckra.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram lena

    SvaraRadera