Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

23 januari 2011

Formex o Maria M...

... så är vi hemma från en fantastisk helg på
Formex.
Vi är jättenöjda som vanligt och
Lyckliga Hildur
kommer att laddas med nytt om tre
veckor och framåt.
Denna fina servis som jag lätt förälskade mig i
kommer hem nu i vår



Klockor, såååååå ljuvliga
att hänga runt halsen




Olsson o Jensen fick sälja dessa härliga tallrikar

och vinglas. Riktigt snyggt!

Mycket annat underbart från denna

leverantör kommer till oss i februari.




Järnkrona helt underbart sliten.
Höjdpunkten på torsdag eftermiddan var
lilla träffen med fina bloggvänner,
Vi träffades i Dommos monter och
det är ju alltid roligt att få ett ansikte "live".




Ensamma i Kristianstad blir vi med
Maria Montazamis kollektion av
super snygga väskor i kalvskinn i brunt,
svart och vitt.




Om tre veckor dimper de ner på
Lyckliga Hildur




Sanslöst snygga armband som jag
har svårt att välja ett.







Å så lite ostkrokar...





Malins val blev svart och mitt
val blev brun.
Väska i två storlekar
och tre färger.





Lyckliga Hildur
Vi kallar det Vardags Lyx
Ha en finsöndag
KramKram
Lotta


6 kommentarer:

  1. **Så mycket fint, spännande**

    SvaraRadera
  2. fina bilder.
    Ha en fin söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Mmmm...
    Så mycket fina saker.
    Roligt när man får packa upp allt.
    Ha en mysig Söndag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  4. Ååååå vad härligt inspirerande bilder...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Jag ser fram emot att få se vad ni har köpt in! Är såå nyfiken! Vad roligt att ni gillade just Linas design på presentpapret! Då kan ni ju säga att det är en Kristianstadtjej som har gjort mönstret på, för hon bor ju nere hos er! ;O) Synd att jag missade bloggträffen... när hade ni den?

    Ha det så bra och tack för alla fina bilder du visar! Roligt att ni köper in Marias fina saker också... jag gillade också dem! Kramis!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Vilken kanonhelg ni har haft på årets Formex!
    Låter så roligt o spännande med alla fina varor, jag förstår att ni längtar tills sakerna kommer till er fina butik!

    Ha en bra dag!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera