Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

27 april 2010

Vill inte gnälla men...

... jäkla feber som envist håller sej kvar i min kropp.
Nu ska det inte gnällas mer, resväskan är packad
och jag tror allt är med.
Jag har legat här och deligerat ut uppgifter till mannen.
Planet lyfter 06 imorgon bitti från Kastrup, vi
tar tåget dit.
TACK alla fina vänner för sååå underbara komentarer
ni är sååå fantastiskt fina.
Kommer hem om en vecka pigg o kry.
Ha det underbart mina fina vänner
KramKram
Lotta

31 kommentarer:

  1. Kära Lotta! Tänker på Dig hoppas Du mår lte bättre. Kryp nu till kojs och sov så gott. Hoppas Du får en underbar semester!
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Ska sända varma tankar till dig så du kryar på dig fort! Ha en underbar semester och ta väl vara på dig! Kram semlan

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!! Men din lilla stackare.....hoppas innerligt att du kryar på dig nu och kan njuta av er semester.
    Jag skickar här alla "frisk-baciller" jag har......

    Kramis Malin ♥♥♥

    PS. Tävling på G inne hos oss!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart e piggelinas!!//Kramis Linda

    SvaraRadera
  5. Men vad tråkigt Lotta!
    Jag hoppas innerligt att det går över i natt. Inte speciellt roligt att vara där med allt detta!!! Hoppas det går bra att flyga! Ta nässpray och smärtstillande innan;)
    Ha nu en jätteskön semester. Jag håller tummarna för att allt är borta i morgon;)

    Många kramar
    Karin

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre när du kommer fram! Ha en härlig vecka, och kom tillbaka med nya krafttag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  7. Ha en härlig semester och hoppas du får njuta och bli friska.

    HA det jätte gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hoppas att det blir en kanon semester.Ja att du får ha det bäst och kommer hem pigg och kry med nya krafter vännen.Lycka till oc ha det gott.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Innan jag hunnit kommentera är semestern halv över ;o) men önskar dig an trevlig resa och
    krya på dig. Må gott, Petra B.

    SvaraRadera
  10. Hej
    Fin blogg du har,första gången jag kikar in här.
    Hoppas febern ger med sig så ni får en underbar fin tid i solen och värmen.
    Kram o ha en det gott.
    ninni

    SvaraRadera
  11. Blir så underbart roligt att få se dina bilder från semestern!

    kramar till dig, där du är ;) Olg@

    SvaraRadera
  12. Hoppas du inte blev sjukare i värmen, utan fått njuta och fått en snygg bränna.

    Krama/Maggan

    SvaraRadera
  13. Hej, Jag är helt ny i bloggvärlden och hittade hit till dig via Vindsromantik. Vilken fantastisk blogg du har och vilken butik!!! Jag bara älskar dina saker. kram kram J

    SvaraRadera
  14. Hoppas att du mår bättre nu! Vad fint du har det! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  15. Hoppas du kommer hem frisk och pigg så du orkar hämta en award hos mig. Om du vill!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Hoppas du är frisk nu och att resan var underbar!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  17. Hej igen. Saknar dina kommentarer hos mig fast jag inte bloggat så länge ännu*ler. Hoppas du haft en underbar resa och att du är frisk och kry nu!!kramis semlan

    SvaraRadera
  18. Vd är du vännen??? Saknar Dig och dina fina inlägg och kommentarer....
    Allt är väl bra med Dig??

    Kram Malin

    SvaraRadera
  19. Hej vännen! Jag saknar dig jättemycket....Du får gärna maila mig om du har lust! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  20. Hoppas du är frisk nu..och att du hade det bra på semestern....

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  21. Hoppas att du är frisk nu och har haft en underbar semester! Nu är det snart dags för en tur till din butik känner jag! =O)
    Vi ses!

    Kramis!

    SvaraRadera
  22. Hej vännen! Du mår väl bra?!? längtar efter dina fina kommentarer...kramis semlan

    SvaraRadera
  23. hallå
    Hoppas semestern varit bra
    Du har en award att hämta hos mig

    SvaraRadera
  24. Vad har hänt? Inget bloggande efter semestern???????

    SvaraRadera
  25. Hej vännen
    Satt just & tänkte att de var längesedan man hört något från dig...
    Vi saknar dig
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  26. Saknar dig ......var finns du?? Har det hänt något. Förstår

    Kram på dig
    Anna

    SvaraRadera
  27. Var är du??

    En stor sommar kram till dig och hoppas på ett återseende snart.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  28. lilla gumman vart tog du vägen? Snälla skriv en kommentar så jag vet att du lever! Du var ju min första troga bloggisvän och nu är du saknad!!!undrar såååå! kramis semlan

    SvaraRadera
  29. Hej vännen! Jag saknar dig så......Det har väl inte hänt dig nånting? Om du orkar så tar jag tacksamt emot ett "litet livstecken" från dig på min mail! Tänker mycket på dig...SommarKramar Therese

    SvaraRadera
  30. Ser att vi är många som undrar va dsom hänt och oroar oss. Klart vi förstår om du inte kan, men vi tänker på dig och saknar dig.

    Kram Anna

    SvaraRadera