Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

16 april 2010

Pållen till "lyan"...

... vilken lycka, jag har hittat min häst och på
lediga dagen igår.
Nu har jag testat lite var han ska stå och
har konstaterat han är så söt var han än står.


Min lediga dag var sååå härlig, jag körde mest mc och njöt
av vinden, solen och farten.
Det blev ett o annat primalskrik och det känns
ju skönt när ingen annan hör.


Idag passar jag barnbarnet Olivia som har feber,
hon ligger här bredvid mig o är varm och sussar gott.




Kristianstad idag klarblå himmel sol och varmt.



Ha en underbar fredag
härliga vänner
KramKram
Lotta





7 kommentarer:

  1. Hej Lotta!

    Vad härligt med en ledig dag och lite shopping. Det var så länge sen jag åkte mc, men jag kan verkligen förstå din härliga känsla. Ni har ju lite varmare än vad vi har också så det måste vara så skönt.

    Jättesnygg vårkappa! Det märket har verkligen fina saker:)

    Ha nu en skön vårhelg! Här pratas det om snö!!!! Det vill inte jag ha.

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Jag och minsta dottern har tagit det stora vårskriket bland vitsippor idag...härligt! Jättefin liten pålle du skaffat. Ha en trevlig helg!MVH semlan

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta, skönt att välja, köra "cykel" vara med barnbarnen eller göra annat. Har inte alla måsten som tidigare.

    Njut!
    Ha en underbar hoj-helg
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  4. Hej Lotta! Verkar som om gårdagen var lyckad, härligt! Söt häst! Tack för svaret på min fråga om kannan, den är jättesnygg. Jag har laggt till Dig på min blogglista hoppas det är OK.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Låter som du haft en härlig egodag, skulle jag oxå vilja ha, ha en skön kväll kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin Pålle, och vilken underbar dag du verkar ha haft, Här har det blåst kallt min första strejkdag

    SvaraRadera
  7. Ledigheten är behövlig och skön! Kul att köra mc, så härligt att känna vinden sussa och vägen försvinna under hjul.... Jag kör inte mc, tror jag vore en "farlig" förare... Tycker om farten! ;)

    kram Olg@

    SvaraRadera