Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

23 april 2010

Auktionsfyndet...

... är hemma, grundmålat och snart vankas det lite
vit färg. Jag är helnöjd med detta vägghörnskåp som
får platsen i ena hörnan i sovrummet.
Idag har jag haft stooora problem med att
lägga in bilder på bloggen.
Startade imorse och har gjort sista
försöket nu nyligen. Varje gång jag klickade på bilden
så kom webbsidan kan inte visas upp. Blev vansinnig
men vad hjälpte det. Gick ut på stan och shoppade
en runda istället.

Fint va?



Ha en underbar helg
Alla vänner
KramKram
Lotta

13 kommentarer:

  1. WoW vad läckert ditt skåp blev kanonfint Du är bara så himla duktig,Hoppas att du hittade något fint på stan.Önskar dej en mysig kväll vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefint skåp
    Ska ta en loppisrunda imorgon bitti,med en jobbarkompis
    Hoppas på många fina fynd
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  3. Hej!!!
    Så fint skåp!!! Vill ha;o)
    Alltid bra att shoppa när man är på dåligt humör...*ler*...

    Trevlig Helg!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Skiiitsnyggt skåp, tror min mamma har ett exakt likadant o ja jag är avis på er bägge! :)
    Ha en underbar helg.
    Kram Git

    SvaraRadera
  5. **Oh underbart vackert skåp**

    SvaraRadera
  6. Hej där kanonfint skåp! Hoppas också på bra väder imorgon även om det är inomhusdag för mig. Ja tänk om vi bott närmare varann så hade vi kunnat träffas. ska kolla in vadf kryddburkarna går. kanske lägger jag ett bud.
    Ha det bra, Kramar Lena

    SvaraRadera
  7. Hej
    Jaa, vilket fint skåp. Det blir snyggt i sovrummet.
    Kul med loppisar, nu blir det mer med sånt.
    Ska till fjällen en vecka, och det blir att vi åker över till Norge en dag, där brukar jag besöka loppisar och antikaffärer, jag har fyndat fina saker där. I år tänkte jag köpa mej några norgeburkar. De är i glas, locket är speciellt.
    Jag har också fått problem med bloggen.
    Mitt problem är att texten ändras, det blir stora bokstäver mitt i ordet, obegripliga meningar, så för tillfället skriver jag så lite som möjligt.

    Ha det gott
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  8. Vackert skåp du hittat på.:-) Stina

    SvaraRadera
  9. underbart skåp. Vad kul med loppisrunda. Själv lagar jag mat åt 70 pers nu när min dotter fyller 20....kul det med *ler kram jeanette-semlan

    SvaraRadera
  10. Vilket fynd! Älskar verkligen väskan längre ner...Jag kommer gärna tillbaka till dig! Önskar dig en fin helg Kramar Susanne

    SvaraRadera
  11. Det gick åt skogen med kryddburna alldeles för dyrt.jag tänkte på Dig då. Men det blev en hel del annat fint. Nu ska jag ut och röja solen skiner så det är bara att sätta igång.
    ha en skön söndag!
    Kram lena

    SvaraRadera
  12. Så fint fynd var det!

    kram Olg@

    SvaraRadera
  13. ååå herre guuuu vilket fint skåp, vilken tur du har , härligt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera