Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

14 april 2010

Saknar...


... mitt Stugliv...





Vi har nu bott in oss i lyan och det känns jättebra,
lyan håller på att formas och tiden
läggs mest här i La stada.
Varje helg har det varit något måste eller
något trevligt så vi har inte varit i Stuglivet mer än
när vi hämtat eller lämnat saker o ting.




Mitt fina vita hjärta har har virkats av NeMa design
och jag vann det i en utlottning
på systrarnas blogg.





Ha det himla härligt
KramKram
Lotta


2 kommentarer:

  1. Du kan få ett finger av mig! *blink* Så kan jag få lite inredningsinspiration från dig... Har helt tappat den såhär på vårkvisten. Ska bli kul att få se lite hur ni har det i ert stugliv frammåt sommaren.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för att dina fina ord på min blogg, det är så himla härligt att läsa allt fint du säger, det värmer så otroligt mycket ska du veta. Jag kan inte annat än tacka så jätte mycket.

    Ha det bäst
    Stora kramar till dig
    Anna

    SvaraRadera