Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

15 april 2010

Ljuvliga ledighet...

... inträffar idag.
Det var längesedan jag känt känslan av riktig ledighet,
jag har visst varit ledig från jobbet men det
har alltid kommit något som gjort att
ledigheten inte blivit total.
Idag ska jag känna mej ledig för jag ska promenera,
träna, köra en runda på mc, handla en namnsdags-
present, ha ett telefonmöte för Änglamarkspriset...
Ops! Vad är ledighet?
Jo jag ska oxå luta mej tillbaka mig i soffan
slänga upp fötterna och bläddra i nya Lantliv.


Njut av livet
Känn livet
Ta till vara på livet

Ha en underbar dag
alla mina fina bloggvänner
KramKram
Lotta


11 kommentarer:

  1. **Hoppas du får en underbar ledig dag i sköna solen, kramen/Emma**

    SvaraRadera
  2. Vad gott det lät.Ha ny en riktigt härlig skön dag mys, njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Tack det samma. Njut nu ordentligt. Jag tror också att vi är dåliga på att bara ta ledigheten med ro och inte göra något alls. Sen finns det ju saker som man gillar att göra när man är ledig.....också var men där igen.

    HA det bäst på din lediga dag
    Kram anna

    SvaraRadera
  4. Försök att koppla av mellan varven! ;)
    Jättefin kanna du har!
    Ha en bra och stressfri dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas Du kan njuta av Din "lediga" dag. Vilken fin kanna undrar vad det är för material, jättefin. Visst ja jag måste ju köpa Lantliv.
    Ha en härlig dag
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Vad skönt med en "ledig" dag, köpte även jag Lantliv idag
    tyvärr blir nog jag ofrivilligt ledig imorgon, då mitt fack har utlyst strejk från klockan 6 imotgonbitti
    Hoppas fortfarande på att de kommer överens i natt
    Fina bilder som vanligt

    SvaraRadera
  7. Hoppas att din dag varit bra vännen! Ljuvliga bilder som vanligt... Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  8. Mmmmm så härliga bilder...jag har köpt nya Jeanne d`Arc Living idag och frossat ordentligt!! Ljuvligt att bara få lata sig ibland!

    Ha det jättebra...snart komissarie Lynley på 8:an (hoppas jag)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Hoppas du haft en toppendag;o)
    Du är en sån härlig glädjespridare!!!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Åh så sköööönt med en ledig dag! Då jag studerar, har hus och fyra barn, man och hund, leder det till försämrad ekonomi som leder till att jag jobbar som säsongsanställd,( mars till september) för att dryga ut kassan. Jag är typ aldrig ledig under denna tiden som du förstår.Heltidsstudier och 30 timmars arbetsvecka...hum..men vad gör man inte för att förverkliga drömmar! Men vet du i morgon fredag ska jag vara helt ledig!Åtminstone nästan för jag har ett par måsten*ler*. Det ska bli UNDERBART! Hoppas solen lyser för då ska jag bara vara i solen och mysa. Kram semlan

    SvaraRadera
  11. Måtte vara en konstig känsla, sällan man känner sig helledig, alltid något som ska fixas med butikerna, ha en fin helg, kram

    SvaraRadera