Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

26 april 2010

Inget roligt alls...

... är sjuk, kass och dålig, har nyss varit hos min
doktor som konstaterade att jag har feber, halsfluss,
öroninflammation och snorbakterier. Det sist nämda
får man av barn så nu undrar jag vilken av
mina fyra goa barnbarn som har smittat momo.
Hela bordet är fullt med medeciner och eftersom
jag reser till sol o värme på onsdag morgon så var det
lite special pencilin som skrevs ut så jag kan vistas i solen.
Jag som älskar sol.
Ha en fin dag
alla
KramKram
Lotta

14 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra att du inte mår bra, men se det från den ljusa sidan, det var bättre att få det innan . Nu hinner du säkert bli bättre så du får ut bara roligt av din resa.

    HA det bäst och krya på dig
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Din stackare...du måste bara vara frisk på onsdag!!
    Stooooooooora Krya på Digkramar;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Krya på dig moster.. Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Fy så tråkigt,& nu när du ska resa iväg också
    Ta det riktigt lugnt nu & kurera dig så du kommer iväg på onsdag
    Krya på dig

    SvaraRadera
  5. Stackare vad tråkigt.Du får kurera dig nu så du blir bättre tills på onsdag.Stora Kryapå dej kramar vännen .Ha det så gott du kan Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Stackars Dig, låter inte kul det där. Men va nu en duktig flicka och ta det lungt så ordnar det sig säkert.
    Krya på Dig!
    Tänker på Dig!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. **Oh stackare, hoppas medicinen verkar fort, krya på dig mosterlilla, kram**

    SvaraRadera
  8. Nämen...hjälp...och så åker du på onsdag, nu hoppas jag att du fått en dunderkur, sänder en STOR krya på dig kram, VIOLAN

    SvaraRadera
  9. Men vad jobbigt vännen....Håller tummarna att du piggnar till ordentligt till resan! Det är väl så typiskt när man ska åka utomlands... Krya på dig kramar i massor från mig. / Therese

    SvaraRadera
  10. Åh, krya på dig och ta hand om dig på resan. Många krya-på-dig kramar från semlan

    SvaraRadera
  11. Men stackars lilla dej. Hoppas att du känner dig lite bättre i dag. Välkommen in och tävla hos oss, chans på en jättefin sommarväska.
    Kramar från Nettan & Malin

    SvaraRadera
  12. Sicken otur...men "barnbaciller" är ena starka rackare! Bra du fick pencillin som tål sol iallafall. Krya på dig och försök ta det lugnt!

    Jättefin bild som vanlig:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  13. Stackare! Krya på dig!

    Titta gärna in hos mig om du vill klicka in en utmärkelse. Den är du värd!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  14. Men Lotta!!!! Ta en snack med din kropp och bestäm att skjuta på sjukdomen lite! Inför resan inte roligt alls vara sjuk! :(

    Hoppas att du kommer att ha mycket trevligt och upplever semestern på bästa sättet trots bakterier ;)

    kramar Olg@

    SvaraRadera