Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

19 april 2010

Helt galen i...

... rosor är jag, jag bara njuter av dessa fantastiska
blommor som får stå tills de faller.
Jag har oxå börjat torka dom igen, det var ju
jätte inne på 80-talet då torkade rosor prydde överallt
i hemmen.
Underbart!







Hoppas ni haft en härlig helg.
Vi har haft variationsväder med ömsom lite sol
och ömsom kallt o blåsigt.
Ett riktigt aprilväder kan man säga, och nu
längtar jag till sol och värme.
Om askmolnen försvinner lyfter planet mot
Grand Canaria och då ska det laddas batterier.


Ha en fin dag
KramKram
Lotta




10 kommentarer:

  1. Morning! Visst är det härligt med rosor har också börjat torka igen. Glaskupan är ju inte heller fel riktigt snyggt.
    Ha nu en bra dag!Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag bara ÄLSKAR rosor tycker det är så himla romantiskt och gulligt.Önskar dej en fin dag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt med rosor! Och jag är ju också en som torkar dem! ;)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  4. får hoppas på att molnen lättar så du kommer ut på resa! Ha en underbar dag! MVH semlan

    SvaraRadera
  5. Då får vi verkligen hoppas att askan försvinner!!! Klart du måste komma iväg;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna att ni åker till semestern!

    Fint med rosor!

    kram Olg@

    SvaraRadera
  7. Ja, rosor är så vackert men jag lyckas inte ens hålla dom vid liv så länge att de går att torka!
    Och hoppas luftrummen blir säkra nu så att du får komma iväg och ladda batterierna...låter så skööönt:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni kommer iväg på resan, lite otäckt är det med den här askan som flyger omkring där uppe
    Själv strejkar jag ännu åtminstonne fram till torsdag, det är nya förhandlingar imorgon,känns jättekonstigt,men hoppas det kommer något bra ut av det
    Underbara rosor du alltid har på dina bilder

    SvaraRadera
  9. Gran canaria? Blir inte avundsjuk alls!!! Jag lovar! Åh, fryser som en hund hela tiden, nu vill jag ha värme. Det snöade till och med idag. :0(

    Visst är rosor underbara. Det var väldigt vackert med avklippta torkade rosor som du lagt under glaskupan. I like!!!

    Kram vännen
    / Anna

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Tänk vad poppis det var med torkade rosor för några år sen, nu har jag nästan glömt bort att man kan torka dom! Det är ju såå fint! Jag får nog börja igen....Hoppas att du kommer iväg till solen o värmen! Kram Therese

    SvaraRadera