Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

9 april 2010

Piffade till.....

... lite innan mina gulliga gäster dök upp igår.
Malin kom och hade en hudvårdsklass från Mary Kay
som jag tycker är såååå bra.
Denna underbara skapelse fick lite vita rosor
och vad bra att den kan användas till både ljuslykta och vas.
inuti finns en cylinder glasvas.


Vi hade en härlig kväll med massor av tips om rengöring
och hudvård.


Tänk vad min hortensia har blommat, jag har aldrig
varit med om maken.
Denna ljuvliga blomma mallar sej i mitt
vardagsrumsfönster.


Ha en fin fredag
KramKram
Lotta



9 kommentarer:

  1. Vilken vacker vas/ljuslykta! Och vilka ljuvliga blommor! Det är klart hortensian trivs med så fina saker runt omkring sig!
    Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. **Det är så underbart med vita rosor!!**

    SvaraRadera
  3. Älskar denna blomma, de pryder mina fönster här hemma oxå, trevlig helg- Kram

    SvaraRadera
  4. Älskar vita blommor .Bara så himla fint.Vad härligt med lite hudvård.Mysigt.Önskar dej en härlig och mysig fredag vännen Vårkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt med alla vita blommor, Lovely;o)

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vasen/krukan är jätte snygg, den hade passat här hemma hos mig..
    JAg har också haft Mary Kay party, några tjejer som hade cream kväll framför varsin spegel gud var vi hade roligt.

    HA en skön helg
    Kram anna

    SvaraRadera
  7. Jag älskar både vita rosor och hortensior, men jag lyckas ofta ta dö på de sistnämnda! Däremot tar de sig när jag sätter ut dem i trädgårdslandet, men då har jag i sin tur inte lyckats få dem att blomma...Har väl inga gröna fingrar helt enkelt...hummm...skulle gärna vilja ha lite gröna fingrar nu när jag snart ska få mitt efterlängtade växthus. Får väl nöja mig med ett grönt ansikte när jag tittar på hur fint du har det*fniss. Ha en trevlig fredagskväll!
    MVH Semlan

    SvaraRadera
  8. Låter som ni hade det supertrevligt, visst är vita blommor vackrast...ha en fin lördag, kram

    SvaraRadera
  9. Vita rosor..... Fiiiint!!

    kramar Olg@

    SvaraRadera