Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

6 april 2010

Lite blandade...

... stuglivsbilder ikväll.
Nu ska jag inte hålla på o tjafsa men vilket litet
elände jag har med att lägga in bilder ibland. Helt plötsligt
gick det hur bra som helst så ikväll kommer
en kavalkad från mitt älskade Stugliv vid
havet i Nyehusen.
Här kommer min danska väggtext lite närmare,
den finns i butiken i fyra olika texter och
sätts direkt på väggen med färg som man stöpplar.
Drog av lite tapet så den ser sleten ut.






Imorgon bitti sätter jag klockan på fyra, reser till Stockholm
för andra mötet i urvalsgruppen för
2010 års Änglamarkspris.
Hela 130 nomineringar är inkomna så vi har o göra.
Det är sååååå kul och inspirerande.




Favorithänderna sydd av egna händer.










Min härliga redahylla fyller stor funktion i
Stuglivsköket.


Ha det fint
KramKram
Lotta









14 kommentarer:

  1. Hej Lotta...
    Fina bilder du bjuder på...
    Hyllan med alla burkarna & skålarna
    är super fint
    & dockan e jätte mysig.
    Usch...Ingen normal tid & gå upp..
    Lycka till & kör försiktigt
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint i ditt stugliv;o)
    Såååååååå mysigt;o)
    Vill tacka för dina alltid så snälla kommentarer hos mig, jag blir så glad;o)

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vet du, de händerna du broderat hade min farmor på en tavla som hon älskade...fina bilder du lagt upp. Kör lugnt till stockholm..

    SvaraRadera
  4. Härliga inspirations bilder du bjuder på. Fyra låter hiskiligt tidigt......men det är väl så att när man ska något roligt så far man gärna upp ur sägen med ett skott.

    Lycka till och ha det bra
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. **Så många fina bilder, Hyllan i köket skulle jag kunna göra vad som helst för!!! Hoppas du har det riktigt bra i huvudstaden, kramen/Emma**

    SvaraRadera
  6. Du har så mysigt i din stuga!
    Ha det så trevligt i Stockholm!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  7. Gud så fint! Man blir ju verkligen sugen på att köpa ett ställe.... Min dröm - stort hus... Blir nog av.. någon gång ;)

    kramar Olg@

    SvaraRadera
  8. Det ser så mysigt o hemtrevligt ut i din stuga!Ha det riktigt bra o trevligt i Huvudstaden! Många Kramar Therese PS. Tusen Tack för dina fina ord inne hos mig, du gör mig såå glad!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tusen tack för dina alltid så rara hälsningar!

    Finabilder du visar.
    ha det så bra..
    kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hej! Varit hos dig idag igen. Vilken fin butik du ser ut att ha. Det fanns mycket jag ville ha där kan jag säga...tack för fina kommentarer hos mig med och varmt välkommen åter!!

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig blogg jag besöker, vad roligt att du vill vara med och tävla och kl 4 lät ju inte speciellt skönt, hoppas vi hörs igen framöver, kram

    SvaraRadera
  12. Hallojsan!
    vad kul att du hälsade på!!
    ..Så mycket spännande du har på gång..när du skall upp till "oss" här i 08-området!

    Hoppas att du får ett par bra dagar!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  13. Vilket underbart stugliv du har...jag skulle lätt kunna flytta in, när som helst!! Danska väggorden är urläckra...jag gillar det språket:)
    Du, har en utlottning på gång...välkommen att delta om du vill...:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Så fint du har det i ditt stugliv, tänk vad praktiskt och fint med den reda hyllan, då hittar du precis allt du vill utan att rota runt i ett skåp hihi.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera