Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

21 april 2010

En helt vanlig väska...

... i plåt har jag köpt och den ska jag använda till
lite allt möjligt.
Som en vanlig väska som fylls med
diverse viktiga typiska kvinno-prylar...




... den kan användas till att samla alla mina viktiga
personliga saker...



... mina älskade bokstäver och siffror som jag använder ibland
lite fina band och en av mina
favoritsaxar...


...varför inte till mina kryddor eller någon
fin blomma eller växt...







... jag kan oxå låta mina rengörings krämer och borste
ta platsen i väskan.
Varför inte som ett smyckesskrin...



... javisst har jag köpt en väska med massor av
användningsområde och jag
kommer säkert på flera.
Har ni kanske några tips?

Ha det ljuvligt
KramKram
Lotta









18 kommentarer:

  1. Alla tips jag hade har du redan tagit upp! :)
    Jättefin väska, och som sagt; det finns många användningsområden!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Jojo, den ser ut att vara användbar:)!!
    Snygg var den mä!
    kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!!
    Hoppas du mår bra. Jag kom in på din blogg på ett bananskal:-) & fann att du har bostäver & siffror som jag är på jakt efter. Vart kan jag få fatt på detta?? Tusen tack på förhand!!//Kramis

    SvaraRadera
  4. Vilken superfin väska, riktigt snygg! Var har du hittat den?

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Det var en härlig liten zinkväska. Den skulle jag med kunna tänka mig! Kram jeanette-semlan

    SvaraRadera
  6. Hej igen! Jag vill poängtera att det INTE är för bakverkens skull jag kallas för semlan utan för att jag äter FÖR mycket semlor på en gång*ler. En låååång historia...hihi. Kanske jag berättar om den en dag! Jag bakar för att det är kul och med god vilja och fantasi...och så är det ju GOTT också..hihi..många kramar semlan

    SvaraRadera
  7. HIhi så flott! Jag har en sådan väska så tack för den fina inspirationen! Kram Petra
    www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Morning! Verkligen en användbar väska, och så läckert Du arrangerat. Det är väl en rossax Du har där? Måste bara köpa en sån! Behöver nog en sån väska också att ha mina fröpåsar i skulle väl bli snyggt på planterigsbordet.
    Ha en toppendag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Det är ju rena kamelontväskan, fniss.
    Härliga bilder, tack för besöket på min bnlogg, jag lägger till din på min sida, så glömmer jag inte att återvända hit.
    Ha en bra dag, Petra B.

    SvaraRadera
  10. Gomorron!Vilken läcker väska.Helt kanon.Fina bilder du visar idag .Ljuvliga.Önskar dej en fin dag vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Wow...vilken läcker väska att samla allt möjligt i...:) Jag kan inte heller komma på fler användningsområden än vad du har gjort!! Roligast var i allafall pengarna och bilnycklarna, fniss! Då har vi ju allt vi behöver!
    Ha en fin torsdag...här snöar det.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  12. <vilken fin väska
    Tror du har kommit på de flesta användningsområden
    Är det något du säljer i butiken?
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  13. Vilka möjligheter du har med den vackra väskan. Kanske en lunchväska??? Nä det har man kanske inte längre. Det är jätte fint som du har gjort.

    HA det bäst
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Javisst, en helt vanlig väska!

    Trevlig kommande helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  15. Hej!!
    Jag la in en best på bokstäverna på din butik igår. Kommer jag få ngt mailsvar så jag vet vart jag ska föra över pengarna till er!!
    Kramis Linda

    SvaraRadera
  16. Både läcker och användbar är din nya väska, hoppas du haft en bra dag, ha en fin fredag, kram

    SvaraRadera
  17. Vanlig och vanlig.... Mycket fin "vanlig" väska hade du!!! :)))

    kramar Olg@

    SvaraRadera
  18. Jätteläcker o fin...Och så använbar också! Hoppas allt är bra med dig! Önskar dig en riktigt Trevlig o Skön Helg! Kram Therese

    SvaraRadera