Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

13 april 2010

Ljuvliga vita liljor och...

... ljuvliga vårkappa som jag bara "så där" sprang på
och fastnade såååå in i...
Har väl sneglat lite på en ny kappa men inte hittat,
så hängde den bara där och ropade på mej
- kom o prova, testa mej.
Köp mej!
På den vägen blev det och jag är riktigt nöjd.
Lika nöjd o glad är jag för dessa ljuvliga vita liljor
som Mi o Uffe kom med i fredags.








Vi har ett fantastiskt vårväder i Kristianstad, visst blir
man glad och när glädjen smittar av sej blir man ännu
gladare




Livet är till för att levas
Njut av varje sekund
Ta tillvara på de som ges
och
Fånga Dagen lite grann



Ha ett underbart liv
KramKram
Lotta







11 kommentarer:

  1. Vilken underbar kappa, visst är det härligt när man springer på kläder som man bara faller pladskt för, det är bara att handla , annars ångrar man sig bara.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Å, vilken fantastisk kappa!!
    Skulle önska att min ekonomi tillät nåt vårnytt....
    ha en fin morgondag vännen!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar kappa, skulle kunna hänga i min garderob
    Gillar din inställning till livet att ta tillvara på varje sekund

    SvaraRadera
  4. Jättefin kappa! Och underbara liljor!
    Visst har vi haft härligt väder!!! Hoppas bara att det håller i sig ett tag nu!
    Kram från Jonna ♥

    PS! Riktigt cool motorcykel du har! Måste vara härligt att fräsa iväg på den där :)

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta! Vilken kappa...ursnygg!! Läcker och elegant på samma gång:) Ut och visa upp dig i vårsolens glans...:)
    God Natt o Kram (Kanske lite Elizabeth George innan John Blund kommer.
    Helena

    SvaraRadera
  6. Vilken kappa hur läcker som helst.Ja den var snygg.Vad vackert med vita liljor.Önskar dej en fin dag Mys och njut vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. God Morgon Lotta
    Här är det fortfarande ett par minusgrader, men det ser ut att bli en fin dag.
    Ljuvliga liljor och kappan är urläcker. Desigual har så fina färgkombinationer i sina plagg.
    Ha en fin dag Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg kappa. Jag älskar med liljor. MVH semlan

    SvaraRadera
  9. Hej!!!
    Vilken snygg kappa!!!! Me like;o)
    Ljuvliga liljor oxå;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Vilken ljuvlig kappa, den skulle jag gärna bära, kramen

    SvaraRadera
  11. Oj vilken snygg kappa....me like..

    SvaraRadera