Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

8 mars 2010

Sunshine Award


Från gulliga Anna med bloggen http://www.godastunder-tokigaideer.blogspot.com/
har jag fått denna sunshine award.
Jätte Tack.
Här är reglerna för att mottaga denna award:
The sunshine Blog Award is awwarded to bloggers whose positivity and creat ivity inspire others in the bloggworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Shave the love link to the person from whom you received this award.
Jag skickar denna kärleks sunshine award till några bloggare som jag tycker om, tyvärr kan jag inte skicka tillbaka den till dej Anna, annars hade jag gjort det.
Tack för er inspiration och positiva inställning.
Ha det fint
KramKram
Lotta

7 kommentarer:

  1. Tack snälla du vad gullig o generös du är som vill dela med den till mig. Och Grattis själv till awarden, den är du väl värd. Alltid så fina o inspirerande bilder hos dig och så alla dina trevliga o omtänksamma kommentarer. Jag är så glad att ha dig som bloggvän! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Säger hej när jag kikar förbi :-)

    SvaraRadera
  3. Å,tusen tack vännen!!

    Ja, vi fick ändå en härlig stund tillsammans, maken och jag, i Malmö!

    Hoppas att allt är bra med dig! Ser fram emot att snart få komma och se era nyheter.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award, den är du väl värd!
    Och jag tackar ödmjukast för att skickar den vidare till mig:)

    Ha en underbar dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  5. Å, tack så hemskt mycket!!:)
    Och grattis till din egen!!
    Vi får se om jag lyckas med länkning, jag är ju fortfarande usel på detta, hihi...men jag är glad för awarden!!
    kraam

    SvaraRadera
  6. Men så glad jag blir!! Tack goa du! Och ett stort grattis till awarden själv.
    Nu väntar snart Bygglov...mitt "favvoinredningsprogram".
    Ha en riktigt skön kväll!!
    KRAM Malin ♥♥♥

    SvaraRadera