Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

2 mars 2010

Lite pyssel...

... blev det på måndag kvällen här i stuglivet.
Mellan telefonsamtal, klippning, limmning, kaffedrickning och
tungan rätt i mun, blev det lite
gå-bort-presenter

Tänsticksaskar ska var fina tycker jag, också kan den
ju återanvändas om och om igen
och det gillas av mej.



Sen är det inte fel med vackra bilder, små söta barn
och lite annat vackert
som man inte kan se sej mätt på.





Ha det fint
KramKram
Lotta

4 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Så duktig du har varit o pysslat, det låter så mysigt! Jättefint blev det! Det är såå sött med alla dessa fina gammeldags kort....Ha en bra dag vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blev, du e så duktig!! Kramen

    SvaraRadera
  3. Så fina de blev, och vilken trevlig idé! Att ha som gå-bort-present. Kram ♥

    SvaraRadera
  4. **Du är så duktig, moster lilla, tänk om man kunde få lite energi av dig, ha en underbar dag, kramen/Emma**

    SvaraRadera