Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

25 mars 2010

Måste berätta...

... i söndags stylade och fotade jag och Malin hela dagen.
Vi ska vara med i Ingelas och Petras nya bok!




Lev Vackert
som kommer ut hösten 2010.

Vi hade en helt fantastisk dag med skratt, kreativitet och

konsentration och till vår hjälp hade vi

duktiga systeryster Mia

och fotograf Emilia.

Det blir mycket vackert från butiken i "himmamiljö".

Nu längtar vi!



Ha en fin torsdag

KramKram

Lotta

15 kommentarer:

  1. Vad kul att få vara med i en bok! Grattis!!! Den ser jag fram emot att köpa.
    Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Gomorron!!!!!Grattis vad skoj att DU ska vaa med i deras bok-Ja den serjag framemot.Önskar dej en skön dag vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Så spännande att vara med i en bok. Måste se till att köpa den när den kommer ut! Ett grattis är väll på sin plats...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Grattis! Ska bli spännande att kika i.
    Ha en trevlig dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Ett stort Grattis vännen! Vad roligt o spännande....Önskar dig en Trevlig dag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Morgon!!!!

    Åj, vad låter spännande! En sådan dag skulle jag vilja uppleva... Bara gå bredvid, dela med idéer, suga i mig kreativitet...

    Så kul för dig!

    varmaste kramar Olg@

    SvaraRadera
  7. Men gud så kul att ni skall va med en bok.. Nyfikna jag bara måste läsa och se det sen när boken kommer ut. Ha en trevlig dag. Kram Ida

    SvaraRadera
  8. Gud var roligt jobb ni har, jag blir så avis. Ser fram emot boker och höra hur det går under gången.

    Ha det bäst
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis,vad roligt,ska bli spännande att få se resultatet

    SvaraRadera
  10. Men Grattis, grattis, grattis! Så roligt för dig:) Vad spännande det måste kännas!! I nästa inlägg ska jag visa Awarden jag fick av dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Hej
    Oj så spännande med boken.
    Gillar dina bilder...
    Kram Marith

    SvaraRadera
  12. Men så roligt för er! Stort GRATTIS!
    Och tack snälla söta för awarden. Jag har haft en "blogg-dipp" och inte hunnit med er här ute i cybern så mycket sista veckorna. Det blir så ibland....
    Men tack för den, jag ska ta tag i det i helgen.
    Ha nu en finfin kväll, Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  13. Åh så jag längtar att få se bilderna! KRAM Petra

    SvaraRadera