Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

14 mars 2010

Fönstret från...

... Sovrummet går i den vita klangen.
Inhandlade en vit fin blomma igår som jag glömt
namnet på, men vad jag kommer ihåg är
att jag kan plantera ut den när den blommat över.
Inget fel på minnet här inte!!!

Det vita ljushuset som är bland det nya i butiken
går åt som smör i solsken.
Får pryda platsen här så länge för
jag tänker hänga upp det på väggen sedan.





Min Budda som jag köpte någon gång
på 70-talet hänger med fortfarande


.


Ha en fin söndag
KramKram
Lotta

9 kommentarer:

  1. **Så fint, va trevligt vi hade igår, så roligt att träffas & dricka lite vin, kramen/Emma**

    SvaraRadera
  2. Jätte fint i fönster. Blomman tillhör Campanula släktet. Den kommer säkert att trivas i din trädgård sen.. =) Hoppas ni får en trevlig söndag.

    SvaraRadera
  3. Tur ni som inte halka har *ler*. Den där buddha påminner om ngn jag ser i spegeln varje dag!
    :)

    SvaraRadera
  4. Åh, så ljuvligt vackert!

    Må så fint!

    Monika

    SvaraRadera
  5. jätefint i fönstet
    Huset är verrkligen fint, och det går att hänga på väggen,kanske något för mitt uterum

    SvaraRadera
  6. WOW vad underbart fint du har det i dina fönster.Husen ä bara ljuvliga .Har 3 vita och bara älskar dom.Så himla fina när dom lyse...Ha nu en skön söndag Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Hej, härlig budda!!
    Min son samlar på dom, de är coola tycker han;o) Så fint i dina fönster!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Mysigt du har det! ser så fräscht ut. Jag har liknande vita hus &de lyser så lyser så fint. Tänder dom varje kväll. Sitter ute i solen har det gott just nu. Man får passa på att njuta av varenda sekund. Ha en fortsatt skön söndag. Kramiz Malin

    SvaraRadera
  9. Jag förstår att de säljer bra, jätte fint. Allt hemma hos dig ser så fin ut, du har en skön känsla i detdu gör. Härligt vackert.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera