Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

29 mars 2010

Sovrummet...

... börjar ta sin form så här kommer lite bilder på
vårt sovrum i "lyan".
Det är rätt så roligt för jag måste
"bo in mej" innan jag kan hänga upp något på väggarna.
Håller på med två tavlor som ska få en fin text
och lite hjärtan.





Här ovanför sängen kommer ljuskronan att hänga.
Håller på att rengöra prismorna som tar
en attans tid.






Lilla slagbordet som jag ropade in på Siköauktioner,
perfekt som extra bord och här har jag lite beslutsångest
(som inte är vanligt) ska jag måla det vitt eller?



Ha en fin måndag
KramKram
Lotta






4 kommentarer:

  1. Vilket fin slag bord, precis ett sånt är jag ute efter. Det är fint som det är men jag är glad för det vita.......
    Vilket vackert sovrum, så behagligt och mysigt.

    Ha det gott
    Kram Anan

    SvaraRadera
  2. Vad fint du ha gjort.jag är likadan att jag måste bo i mej.vad fint slagbord,det va fint men jag är ju svag för det vita!!!!ha en fin måndag vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du har det!
    Jag skulle måla bordet vitt, få det att se lite slitet ut :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ett sånt ljuvligt sovrum ni har!! 1000 kramar till dig kära moster!

    SvaraRadera