Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

19 mars 2010

Blott en liten blund...

... står det på detta vackra örngott som jag har fått
av gulliga Ingegerd.
Det var inte bara detta vackra hon bar med sig
utan en hel massa till.
Tack gulliga du!

Nu är de tvättade och strukna och naturligtvis har
jag använt mitt underbara strykvatten
som jag verkligen rekomenderar för
en trevligare och doftande strykning.
Underbar och ljuvlig doft finns i Ros och Lavendel´
och kan köpas i butiken.




"Blott en liten blund"
Vackert broderat.


Ha en fin fredag
KramKram
Lotta

9 kommentarer:

  1. Undebara bilder du visar.fint örngott.Önskar dej en mysig dag vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så fint örngott! Jag brukar alltid titta efter sådana på loppisar och second hand. Det är trevligt att ha! Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  3. Vacket med gamla linne och dukar. Det finns väl ingen som gör sånt nuförtiden. JAg har ärvt massa efter min mormor som ligger i linne skåpet, kanske dags att ta fram.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej
    Ska prova styckvattnet nästa gång jag stryker (det är inte så mycket styckande numera, det är om man vill ha något slätt från "förr i tiden").
    Det är riktigt gamla vackra örngott som du fick, vilken kompis!

    Ha en riktig skön helg
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  5. Det ser ljuvligt ut,jag kan känna den goda doften ända hit! Önskar dig en Trevlig o Skön helg vännen! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  6. Helt underbart örngott ,jag tycker väldigt mycket om gamla örngott och lakan, man kan göra så mycket med dem,eller bara använda dem som de är

    SvaraRadera
  7. Underbart örngott!!
    Kikar in och önskar trevlig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vad fint det var broderat! Skulle passa som väggord ovanför sängen... Hmmmm, nu fick jag ännu ett projekt att fundera på *blink*. Hoppas du får en lugn och mysig helg, hos oss blir det femte växeln i, för nu ska här fixas!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera