Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

31 mars 2010

Nu är det dags...

... att visa lite Stuglivsbilder igen.
Jag har varit så fokuserad med den nya "lyan" så
allt vad Stugliv heter har legat åt sidan.
Med ett undantag när vi var nere och plåtade till
Ingelas och Petras bok
Lev Vackert,
som vi ska vara med i.


Ljus och en sprakande brasa ger mej frid i själen och jag
njuter av lugnet.

Här har alla mina silver ljusstakar fått
tränga ihop sej en liten stund. Det gick inte att ha
de på spisen så länge, det smällte och droppade av den
härliga värmen.

Ha en fin onsdag
KramKram
Lotta

11 kommentarer:

  1. Som vanligt bjuder du på fantastiskt härliga bilder, underbara. Ingen dålig samling av silver ljusstakar du har, mig gilla....mycket.
    Din öppna spis är jättefin.

    HA det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder!
    Det var ju jättefint att ha ljusstakarna på öppna spisen! Så mysigt!
    Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  3. Underbara bildera!! Kram

    SvaraRadera
  4. UNDERBARA BILDER ♥ ♥ Vad härligt!!!!Vilka underbaa änglavingar du visar.Vill hi,hihi.Får man fråga var du hittat dom ?Ja du är bara så duktig att fixa bilder som jag bara njuter av.Önska dej en skön kväll vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Men det är så härligt att du ska vara med i boken...:) När kommer den ut?! Fast den ska väl tryckas först, kan jag tro:)

    Påskbilden med kyklingen i skon är min favorit också...ett lite udda Påskkort.

    Ha en skön onsdagskväll vännen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Hej!!!
    Vilka mysiga bilder du visar idag!!!
    Perfekt för jag känner mig lite frusen;o)

    Glaaaaaaaaaaaaad Påsk!!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du hittade till mig, så att jag kunde hitta till dig...! *ler*

    Jag föreslår att du reser till det "riktiga" Rom, det vi har här är verkligen ingen upplevelse. Även fast omgivningarna är väldigt fina här.

    Vad spännande att få vara med i en bok!

    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  8. Hej Lotta
    De orden är så vackra, "lycklig glad & vacker" inte uppkäftiga eller dryga. Jag bara älskar dem. Likaså, "Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig".
    Tänk om många fler, kunde ha den förmågan, att tänka så. Vilken kraft det är i orden.

    Du får bestämma vilka bilder du vill ha, något på dej, barnbarnen... jag kan sätta in vad som helst, bara det är platt.
    Det är 2 sidor på hänget.

    Vad kul att vara med och göra en bok, och att du fotar. Du skriver väll när den kommer ut.

    Jag kommer att vara både hemma och "borta" under påskhelgen, men det är bara att du hör av dej, när du känner att så här vill jag att smycket ska se ut.

    Många Påsk-Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  9. Men wow vilken blogg! Har lagt till mig som följare :)

    Kram Git

    SvaraRadera
  10. Ååååååååååhhhhhhh, tack för titten hos mig. Jag gillar såååå dina fina inspirerande bilder. Visst är det helt fantastiskt att få så mycket inspiration och så mycket man kan dela med sig av.
    Glad Påsk!
    Kramar
    Jessica (Vi ses på blåkulla)

    SvaraRadera
  11. Men vilken härlig blogg jag hamnade i :)
    Hittade hit via inspiration i vitt.
    Har kikat igenom flera av dina inlägg och det är helt i min smak :)

    Önskar dig en fin påskhelg

    Kram Viveka

    SvaraRadera