Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

24 mars 2010

Idag känner jag mig...

... lycklig glad och vacker!
Det är en känsla som bara kommer ibland,
vet inte varför men det är riktigt härligt.
De dagarna denna känslan kommer brukar bli bra,
så då är det väl bara att invänta denna ljuvliga dag
i storstaden Stockholm.

Goa fina Anna med bloggen godastunder-tokiga ideer
skickade mej denna award som går ut på
berätta saker som gör en glad.
Å detta gör mig glad:
Vakna på morgonen
Mina älskade barnbarn
Köra ut med min mc
Solen
En oplanerad påhälsning
Livet
och mycke, mycke mera.
Det finns sååå mycket som gör glädje i livet.
Awarden skickar jag vidare till
alla
härliga fina inspirerande bloggvänner
Ha en fin onsdag
KramKram
Lotta

8 kommentarer:

  1. Grattis till din award och ha en trevlig dag i Stockholm!
    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  2. Gattis till din award!Kul att läsa vad som gör dej glad!!!!!1000 tack för att jag fick den ♥ Önskar dej en underbar dag i Stockholm vännen.Ha det bäst Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh, så gulligt! Nu blev jag också glad!!!! Tack... Hoppas du får en underbar dag i sthlm idag. Solen skiner ju så det borde du få *blink*. Sitter själv hemma med tre febriga barn så det blir till att stanna inne... Man får försöka se det positivt, man får i alla fall tid att pyssla riktigt mycket!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att det såklart bara är att kopiera skärmväggen! Om du undrar över hur man gör så är det bara att fråga. Jag bloggar ju för att inspirera andra så jag blir bara glad! För att fästa tyget har jag använt mig av mitt nya favoritmaterial... karborreband! Såååå smidigt!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Grattis till din award och tack för din hälsning!

    Vilket spännande jobb du har! Jag länkar dig så jag kan följa med vad som händer här *ler*.

    Ha det bra i Stockholm!

    Karin

    SvaraRadera
  6. Grattis till din Award...och jag är så glad att du ger den vidare till mig!! Tack:)
    Ha en fin dag i S-holm! Och ni kommer att älska Café Ro om ni åker dit!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att du ha en bra och lycklig dag. Man ska verkligen njuta av livet och leva nu. Jag skulle gärna byta jobb med dig, härligt att så jobba med fina saker och i den omgivningen med inspiraion.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis
    Du har mycket glädje i livet, man blir glad.
    Och så fint att känna sej vacker, och det du också känner när du vaknar, livet i dej.
    Det är något som alla ska kunna tänka, oj, vad bra vi skulle må.

    Många Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera