Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

9 mars 2010

Mera fönster...

... vardagsrummet vätter också ut mot samma fina innergård
och det är inte långt över till grannarna som har
hälsat oss välkomna till huset med varsit glas vin.
Sånt glömmer man aldrig, vilka trevliga grannar!

Har funderat på att spänna en tvättlina över till grannen
så vi kan torka tvätt här över gården.
Visst hade det varit mysigt!



Mitt järnfönster står på plats tillsammans med
lite Kreta alster.




Min vita hortensia köpte jag hos MatsOla igår som är
favoritblomsteraffären
i stan.
Kan inte se mej mätt på den vackra blomma.



Ha det fint
KramKram
Lotta






4 kommentarer:

  1. Tack snälla du för awarden, va gullig du är!

    Vilken fin hortensia du köpt, jättevacker!

    Trevlig kväll
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin och inspirerande blogg du har!

    Underbart fönster och hortensior är så ljuvligt vackra...

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för awarden,blev jätteglad
    Vilken fin Hortenzia

    SvaraRadera
  4. Jag gillar skarpt din hortensia, de är så himmla fina, du vet väl att man kan gräva ner den i trädgården sen.....
    Nä nu blev klockan för mycket i kväll igen ska upp vid halv 7 och nu är kl över halv 12...
    Kram Anna

    SvaraRadera