Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

26 mars 2010

Lite fjädrar...

... har mitt järnhjärta fått nu till påsk.
Mitt tillfället vita hjärta får pryda köksfönstret.

Jag har haft tre intensiva dagar i Stockholm som
avslutades med försening på Arlanda mot
Kristianstad. en timme och tre kvart, inte mycket
egentligen men när man är på väg hem-
-då vill man hem .
Inte nog med det. De rådde kaos bland taxi
chaufförerna på Arlanda, bolag mot frikörare så där var rena
rama polisinfernot där ute.
Fick gå en liten bit extra (och det gör ju inget)
men den trevliga taxichauffören tyckte
det var pinsamt.






Tack alla ni
för alla gulliga komentarer och grattisar
till vår medverkan i Ingelas och Petras
nya inredningsbok
Lev Vackert



Ha en fin fredag
KramKram
Lotta

4 kommentarer:

  1. Så sött hjärta! Jättefint!
    Tråkigt med förseningar, men, vad kan man göra??
    Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Gomorron!!!!!Vilket underbart hjärta med vita fjädrar.Bara så himla fint!!!!Inte skoj när det krånglar.När man varit bort vill man ju bara hem...Önskar dej en mysig fredag vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Fint hjärta! Jag har liknande... Så fina fjädrar :)

    Ha en underbar helg!

    kram Olg@

    SvaraRadera
  4. God Morron vännen! Välkommen hem! Låter som du har haft det bra trots förseningar. Ditt hjärta är underbart fint, skulle verkligen vilja få tag på nåt liknande! Önskar dig en trevlig dag! Lördagskramar Therese

    SvaraRadera