Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

27 september 2010

Succé!!!...

... för vår nyöppnade butik
Lyckliga Hildur

Nu bombaderar jag er med bilder från
Kristianstads nya inredningsbutik


Ljuvligt vitt och lantligt med inslag
av bond romantik och industri känsla











Tack alla för uppvaktningen med fina blommor.
Denna vackra höstbukett är från bästa
väninnan Cilla i Bangkok.














Vi är nöjda med resultatet.
Välkommen in om du är i Kristianstad
Lyckliga Hildur
V Storgatan 27
Ha en härlig måndag
KramKram
Lotta















16 kommentarer:

  1. Herregud, så fint det blev! Faktiskt över min förväntan ;)
    Så stor och fin lokal. Det första jag ska göra nästa gång jag är i stan är att titta in till er :)
    Ett stort grattis till er nya butik och lycka till!
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Men så underbart härligt..måste säga att jag är väldigt svundsjuk på er som dagligen får jobba i en sån underbar miljö.
    Stort Grattis och stor kram

    Anna

    SvaraRadera
  3. åhhhh rena rama drömmen . Så underbara bilder du har tagit. Din butik är ju super fin. Så himla fina saker du har. Dit till dig besöker jag gärna när jag har vägarna förbi

    alla fortsatta lyckoönskningar till dig och din nyöppnade butik

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ohhh vad fint ni har det i butiken precis i min smak,och så mycket fina saker
    Lite för långt att åka för att shoppa,men till våren när det är konstrunda igen kommer jag att titta in
    Lycka till med butiken

    SvaraRadera
  5. Grattis, Lotta!!!

    Så härligt att det gått bra med starten!!! Det kunde inte ha gått annorlunda!

    Kan tänka mig att man lämnar halva förmögenheten i en sådan butik ;) Så fina grejer!!! Fint!

    Ha en fin fin vecka!!!

    kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till en otroligt fin butik!
    Och väldigt fint namn på butiken...
    ...min mormor hette Hildur ;)
    Lycka till!!!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina fina butik, jag var och premiär shoppa idag. Så mycket fina saker och ting, jag återkommer många gånger till.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Änglarna i tråd som jag har bild på hos mig är ca 25-30 cm höga,förra gången jag var hos henne var de ännu finarre då de hade lite ull till hår istället för pärlor som de här har ,hon gör dem själv och säljer i sin gårdsbutik , Du kan väl ta kontakt med henne, hennes hemsida har du här www.hantverksgarden.com

    SvaraRadera
  9. Men Duuu vilken vacker butik.....
    Den är ju alldeles, underbar......
    Åhhhhh, vad mycket fint, jag älskar det jag ser!
    Attans, att man bor så långt bort!
    Annars hade jag kommit på en gång!

    Ett stort Grattis o Lycka till med din superfina butik!
    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  10. Förstår verkligen att du är helnöjd med den nya butiken. Så mycket fina bilder.
    Önskar att jag bodde lite närmare så jag kunde ta mig en närmare titt.
    Lycka till i fortsättningen med butiken

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Wow, vilken butik! ...önskar verkligen jag bodde närmare ;-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  12. Grattis till butiken! Den ser jättemysig ut. Jag kommer absolut att titta in nästa gång jag är inne i Krstd.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag dööör...himmel en sån läcker butik! Varför bor jag så långt från Kristianstad?!! Grattis till den fina butiken. Vad du måste vara nöjd och glad!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  14. Men såååå fint ni har det!! Förstår att ni haft en riktig kanonstart, kan inte gå på annat sätt när man har en så mysig butik.
    G
    R
    A
    T
    T
    I
    S
    !
    Kram, kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  15. Wow, efter som att jag inte bor så långt bort så är ett besök till kristianstad inskrivet i almankan..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  16. Grattis till nya butiken!!! Så fint ni fått det!
    Inte varit i "stan" på ett tag- men nästa gång jag kör dit så...;-)

    SvaraRadera