Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

9 september 2010

Å så lite rostigt...

... som fortfarande håller i sig.
Ruggigt snyggt tycker jag och blandar gärna
med den lantliga stilen.
Torkar rosor hej vilt nu som jag sprider ut i lyan.
Oj vad livet känns härligt nu.
Jag har fått tillbaka min inspiration och känner
att ny energi har fyllts på i min kropp.
Tidsplanen stämmer med flytten av affären
från Broby till Kristianstad och med namnbyte och allt.
Tusen Ting till Lyckliga Hildur.
Idag lägger dom golv och det är vitt och
fint på väggarna.
Oj! Snart öppnar vi.

He en fin torsdag kväll
KramKram
Lotta


10 kommentarer:

  1. Vilken lycka med butiken, och allt går som det ska!! Så himla kul;o)

    Tack för gulliga kommentarer hos mig, jag blir så glad!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Såå... mycket fint Du visar! Oj så spännande med nya butiken förstår att inspirationen är på topp.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. WOW vad mycket fint du visar.Man känner hur glad du låter genom inlägget och att du är på G igen ..Skojigt tycker jag.Vad fint du gör bara så himla vackert och underbart.Vad skoj att allting går som det ska.Ha en skön kväll rara du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Tack för dina gulliga ord inne hos mig.
    Jag blir glad när jag kikar in hos dig också....

    Visst är det snyggt med rost o rosor, det är en härlig kombination....
    Lycka till med din nya butik!
    Kram T

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint et var!!! Riktig pärla var dedn figuren!!! :)

    kram

    SvaraRadera
  6. Hej Lotta
    Du har en award att hämta på min blogg http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Jag köper också hem rosor, klipper av blommorna, kastar skaften, lägger dem överallt... Det behövs så lite för att mysa till det.

    Tycker om ditt rost!

    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  7. Låter himla spännande, ser fram emot kommande bilder, ha en fin helg, kramen

    SvaraRadera
  8. Gillar verkligen nya namnet Lyckliga Hildur
    Rostigt är verkligen helt okey ännu
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  9. Jag känner riktigt din glädje genom skärmen...Lycka till nu med nya butiken...kramis semlan

    SvaraRadera
  10. Hej Lotta! Rostigt är snyggt blandat med det ljuva! Kul att inspirationen återvänt och så mycket roligt du har framför dig! Kul att få se bilder från butiken sedan!!

    KRAMIZ Helena

    SvaraRadera