Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

7 september 2010

Mina änglavingar...

... är hemma och placerade på sidebordet i lyan.
Vackert vita
och
vackert dubbla.

Ups, där såg jag en katt bland hermelinerna, en
whiskey flaska som smugit sig in
bland mina vinflaskor.


Som jag har kämpat med att få in dessa bilder,
vet inte vad som hänt bloggern.
Det tar en jä... tid och ibland får jag
avbryta bildinlägget.
Men trägen vinner som man säger.


Min vackra dörr!
Här kommer en ny tavla nedan med
en till favorit Thomas Ledin


Önskar alla underbara vänner en fin vecka
KramKram
Lotta



10 kommentarer:

  1. Underbart moster verkligen underbart!! Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej! Det gick bra med målandet och surströmmingen! =) Jo, förstår om man inte tycker om surströmming, det luktar ju förfärligt!

    Superfina vingar du har...och dörren, jisses vad fin!

    Ha det bra!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder du bjuder på!
    Hur går det med flytten av butiken? Jag såg här i din info om det, att ni får ju toppenläge! Och så stort!
    Det ska bli spännande att se :)

    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder du bjuder på!!!! Bara så himla fina.Ha det gott kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Så du har dom underbara vingarna kan vara dom jag såg på mässan helt underbara och vilken vacker dörr så fint du har det.
    Ha en bra dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Vackra så fint du har det på din bänk. Hoppas allt går bra med nya butiken i Kristianstad.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. _Dina_ änglavingar är mycket fina! :)

    Du den där med bloggen - vet i sjutton vad det är för fel med servern.... Men jag har lagt av efter 10 försök att få mer än en bild i inlägget... TOKIG blir man ju :)

    Ha en fin dag!

    kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Vilka fina bilder du bjuder oss på! Dörren är så där lagom nött o fin.....
    Och rosen i tidigare inlägg var ljuvlig.....

    Må så gott! Många Höstkramar Therese

    SvaraRadera
  9. Vilka fina vingar är det dina egna som åkt av en stund
    Jättefina bilder,gillar dörren mycket

    SvaraRadera