Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

5 september 2010

Fina rosen...

... på toan. Jag köpte 20 rosor på torget för 59 kronor
och dom har stått i nio dagar nu.
En av dom fick sin plats på toan i lyan.


Min plåtväska använder jag med variation.
Här har jag lite krämer och annat och i förra veckan
var den en handväska men mina nycklar, pengar,
läppstift och annat smått och gott
som vi kvinnor bär med oss.

Älskar smycken. Vem gör inte det?
Gillar när det ligger lite utspritt.






Favorit lotionen luktar underbart!

Nu önskar jag alla en fin och underbar söndag.
KramKram
Lotta






10 kommentarer:

  1. Hej Lotta
    Så fint, har både väska och stora snäckan... nu vet jag vad jag även kan ha väskan till.
    Här kommer en till; Till en middag använde jag den till pain riche, invirat i en handduk, väldigt dekorativt.

    Önskar dej sköna dagar
    /Kramar
    Maggan

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder så fint Du har i badrummet ser så ombonat ut!
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så mysigt du har i badrummet! Jättefint skåp, gillar kombinationen vitt och zink!

    Ha en bra söndag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt badrum....Älskar smycken.Läckert när det ligger lite utspritt.Önskar dej en skön dag rara du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Mycket fina bilder
    Rosorna har verkligen stått länge och ännu så fina
    Jag tycker om att ha blommor på toan,brukar försöka att alltid ha några,så här års från trädgården
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  6. hej Lotta, så fint du har det i badrummet och smycken i sig är alltid vackra. Mina ligger i stora pressglasskålar på fot, tycker det är så fint att titta på dom varje dag.
    Kram på dig och lycka till med Hildur.
    Ps Vad kul att ni oxå är så nöjda med boken. den säljer av bara attan. /Ingela.

    SvaraRadera
  7. Rosor... finaste blomma.... och många andra är finaste ;)

    Smycke... jaaaa... bäst att inte ta fram all på en gång, min man kommer bli _mycket_ förvånad över mängden, tror jag. När jag har bara bråkdel framme heter det "ska man ha SÅ mycket smycke????" )

    kram

    SvaraRadera
  8. åh sååå skönt att du lever! Blev orolig ett tag och trodde du rest bort för gott! Vad spännande med "Hildur"!Det hette min farmor...Kramis semlan

    SvaraRadera
  9. Läcker blanding av saker...är också en älskare av smycken och hudkrämer:)

    Hälsar Helena

    SvaraRadera
  10. Nu fick jag ytterligare en ide. Alla mina smycken som jag aldrig använder ska få komma ut i rampljuset.

    Maidi

    SvaraRadera