Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

5 oktober 2010

Nytt, nytt, nytt...

... det strömmar in varor nästan varje dag och
här råder rena rama julafton.
Tänk vad man glömmer vad man betällt på mässan,
det blir både ah, åh, nää, jaaa o wow.

Denna provdocka är helt underbar och det tycker
många för försäljningen rullar på och några
till är på väg in.


Fina lilla favorit ängeln.




Halsklockor i tre olika modeller och fler är på väg.
På mässan hittade vi ett nytt smyckesmärke som
heter 82, en tjej som är född just 1982 och
har en egen designad kollektion som är underbar.
Kommer hem i november.





Thomas Ledin!
Ha en fin tisdag
alla underbara bloggvänner
KramKram
Lotta

8 kommentarer:

  1. Så mycket fint du fått in, jag kommer snart på besök igen. Snart dags att börja tänka på julklappar också :-)
    Ha en fortsatt fin vecka..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. WOW vad mycket fint.Måste vara skoj att jobba när det kommer massa nytt och fint.Önskar dej en fin kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint ni fått in ,Gillar verkligen provdockan ,och skyltarna som sitter på dörren
    Ha en fortsatt bra vecka

    SvaraRadera
  4. Men oj så mycket fint, butiken ser verkligen inbjudande ut synd att det är så långt från mig.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Lotta, jag skriver till dig en ren lycka!
    Jag har letat efter en ängel och finner en så vacker hos dig på bilden!
    Vad kostar den och finns det någon kvar?
    Ska ni inte ha webbshop?

    SvaraRadera
  6. HejHej Anonym!

    Vad härligt att känna lycka och välkommen till min blogg och till Lyckliga Hildur i Kristianstad där du kan hitta min favoritängel. Den finns kvar och kostar 359 kronor, hon sprider lycka, värme och glädje.

    Välkommen in
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Vilken inbjudande butik!
    Önskar jag bodde närmare så jag kunde shoppa lite... eller ganska mycket kanske ;-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera