Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

31 augusti 2010

Äntligen...

...fungerar min blogger överföring. Den lever sitt
eget liv ibland. Har försökt i två dagar och vips
så funkar det.
Fråga mig inte hur.

Jag pysslar med mina älskade låt texter
som jag målar över två tavlor.

Favoriten är Winnerbeck



Har många texter på gång och varje gång
jag ska börja med en ny har jag lika
svårt att välja vilken.



Lisa Ekdahls underbara saga.


Idag är det klar blå himmel men jag har en liten
höstkänsla, för morgonpromenaderna
är kalla.
Ha det fint alla vänner.
KramKram
Lotta





12 kommentarer:

  1. Vad skönt att inte datorn krånglar.Är ju bara så trist.Vad fina bilder du bjuderpå .Vackra rosor och gulliga tavlor.Ja nu är det kallt på morron.Tycker att det blev höst för snart.Ha en skön dag vännen Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Å, vilka fina tavor du gjort!!
    Skönt att det inte krånglar längre, inte kul när man känner sig helt maktlös över datorn.
    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja den har verkligen ett eget liv, ibland hamnar bilderna helt konstigt och man kan inte flytta dom och ibland bara går det inte, tala om frustration. Din vas är så snygg den hade gärna gått bo hemma hos mig.

    Ha det gott vännen
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad pysslig du är!! Fina tavlor;o)
    Härligt med egen design!!
    Visst är det höstigt nu, Me like;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jättefina tavlor,lite roligt att skriva texten på 2 dukar
    Ha en fortsatt bra vecka

    SvaraRadera
  6. SÅ himla läckert det blev, tur att blogger funkar igen..är alltid så frustrerande när den herren krånglar, ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta
    Skönt att se att du är tillbaka, tänkte det värsta...

    Underbara tavlor, gillar alla texter, det är sånt budskap i dem.
    Datorn... jag har fått avsluta många gånger, för att bilderna "far hur som helst", eller så lägger jag in något helt annat, bara för att det behövdes ett inlägg och klockan har blivit mycket... och som ser helt galet ut, när man kikar in på bloggen nästa dag.
    Skrattar.

    Många Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  8. Så fina tavlor Du gör, vackra texter. Ja ibland blir jag helt galen på datorn tycker det är ofta nåt strular.
    Ha det gått!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Du är så pysslig o duktig, dina tavlor är ljuvliga.....

    Min musik har tystnat men det kanske är dags att börja igen....

    Hoppas att du får en trevlig o fin Torsdag! Höstkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  10. Vilka fina tavlor!
    Kommer du sälja dem i butiken?

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  11. Jaaaa... tekniken... ;)

    Fina tavlor och ord på dem :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera