Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

30 mars 2011

Lyckliga Muffins...



... på Lyckliga Hildur.

Systeryster Mia har bakat smarriga muffins

i våra muffinsformar och

formarna säljs som bara den.







Till formarna följer ett lyxigt recept

på dessa underbart goda muffins







Formarna kommer från Ib Larsen och vi säljer

dom i rosa o vitt



Vi kallar det Ljuvlig Vardagslyx Muffins! En smarrig god lite lagom kladdig kaka. Uppdukat för inspiration


Nu vill jag önska alla mina fina

bloggvänner

en riktigt skön fortsättning på veckan.


KramKram

Lotta

7 kommentarer:

  1. **Nu blev Svante sugen på muffins =)**

    SvaraRadera
  2. Mmmm vilka söta muffins .Läckra bilder.Ser så smarrigt ut.Gulligt med lilla receptet till....Önskar dej en fin dag .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Helt underbara bilder! Åhh va jag blir sugen på att baka. Får bli ett helgprojekt :)
    Dina formar är helt fantastiska.

    // J

    SvaraRadera
  4. Hej
    Men va mysiga formar jättefina.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Kan nästan känna kakdoften ända hit....urgulliga formar som jag också gärna vill ha!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Lotta! Det ser härligt lyxigt gott ut! Vilken härlig idè att ha i butiken:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  7. Vilka fina formar det var!!!

    Ha det så fint!!

    kra/Olg@

    SvaraRadera