Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

4 april 2011

Repris på "lillalilla"...



... stolen och mina fina örngott.

Vårstädade i Stuglivet i helgen och då ingick

mitt gamla linneskåp som fick sig en vädring.

Blev sittande med mina örngott med tryck som jag

använder flitigt.







Det var längesedan jag värmde på strykjärnet

och strök på dessa fina bilder som

jag en gång vunnit på Tradera







Så kom jag på att det var längesedan jag var på

Tradera, så jag får väl titta in där oxå.








Gamla väckarklockan hänger med.

Strykvatten från Sufraco sprutas på när jag

stryker och doften av lavendel är ljuvlig.





Ljuvlig Vardagslyx i Stuglivet!

Ha en underbar vecka.

KramKram

Lotta

5 kommentarer:

  1. Ja, ljuvlig vardagslyx behöver man ibland...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Visst behövs det vardagslyx emellanåt, hoppas dagen varit bra, här har det jobbats i trädgården och till helgen är det vårmarknad här på Bossgård :) kramen

    SvaraRadera
  3. Visst är det fint med dessa gamla örngott,har också en hög med tryck och påstrukna bilder,som används flitigt
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. En riktigt GLAD PÅSK önskar jag dig! KRAM Helena

    SvaraRadera