Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

9 mars 2011

Iiiiii...

... vad tiden tickar på.
Jag hinner knappt med i svängarna .
Våren är här, det har jag bestämt nu eftersom det
även idag lyser en sol på en underbart klar blå hemmel.
Jag vill bara skrika
iiiiiiiiiiiiii

Älskar livet,
Idag visar jag bara favoriter i min lilla
lya på femtio kvadrat.



























Lev idag!




Visst är det härligt när vårkänslorna
spritter i kroppen.
Ha en fin fortsatt vecka
och var rädda om varandra.
KramKram
Lotta


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och underbara känslor kan jag tänka mig,har lite svårt att känna riktig vårkänsla, men du är ju längre söder ut
    Hoppas den kommer snart
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Här är det också ganska svårt att känna någon vårkänsla. Snömos , grått och blåsigt har vi haft i 2 långa dagar.
    Ha en skön helg..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Kikar bara in och säger....hej!! Ha en finfin vecka!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera