Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

15 mars 2011

Vackra men...

... väldigt osköna är dessa underbara skor i plåt.
Skulle jag gifta om mej skulle jag smida min brudklänning
och då passar dessa fantastiskt bra.


Jag kan oxå välja dessa till min klänning som är snäppet
skönare men har ett mer vardagligt stuk.

Eller kan dom bara stå där o vara vackra!




Kronan jag skulle bära skulle vara av denna typen,
en aningen rostigt vacker
och bekväm för lilla huvet.





Förutom att fantisera och drömma är
jag mitt uppe i min måla text tavlor period.





Har haft och har många beställningar just nu.
Ja, jag hinner...







... om jag tar mina nätter till hjälp ibland.






Senaste texten:
Nyponbuske, Nyponbuske
hela vägen Nyponbuske.
Vilken jäkligt bra sångare är det?






Ha en underbar vecka alla fina bloggare
KramKram
Lotta


6 kommentarer:

  1. Hej Lotta
    Det blir fint med din text, och vackra ord.
    Nja, tror inte de skorna är så sköna, men vad gör man inte, för de är ju sk..-snygga.
    Tack för din vackra kommentar på bloggen

    Kram Maggan
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Vilken fin text...det är jättefint! Skorna och kronan får mig att tänka på medeltida kläder i sammet och frasande siden:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Visst är dom läckra dommos varor, har redan fått beställa om många utav dom, tror syrran min var inne hos dig förra veckan, hon fann en butik i K-stad som hade samma stil som min :) hoppas dagen varit bra, kramen

    SvaraRadera
  4. Med de skorna på fötterna får det vara en kort kyrkgång,men jättefina är de,och passar verkligen ihop med kronan
    Vad mycket fint du trycker,var får du energin ifrån,här är det mest vårtrötthet
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Vad många fina inlägg du har gjort.....

    Hoppas att du får en Trevlig helg!
    Stoor Kraam/ Therese

    SvaraRadera
  6. Gråvita skyar
    Tandläkarväder
    Nån grävmaskin som sliter upp
    en cykelväg vid fotbollsplan
    och NYPONBUSKAR NYPONBUSKAR
    HELA VÄGEN NYPONBUSKAR
    ser jag när jag blundar
    och nånstans där så blev jag
    den jag är nu....

    The One And Only Mr Winnerbäck it is!!!!

    Z ;-)

    SvaraRadera