Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

21 mars 2011

82! Ett underbart....

...smyckesmärke med härliga texter.
Nu har en ny kollektion
packats upp.
Finns hos oss på Lyckliga HIldur.









Ljuvligt armband och en
ljuvlig text.
Något för lilla mami på
mamisdag.








Ett litet kuvert med ett personligt brev.















Nuts about you





I Love you











Äntligen är våren här i Skåne, sa meterologen.
Som jag har tjatat och har längtat.
Ha en underbar vecka.
KramKram
Lotta



4 kommentarer:

  1. Ojoj, så mycket fint du visar..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Kan knappast hia mig till sommaren....då ska jag göra en utflykt till Lyckliga Hildur och Dig!Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jätte fina smycken..
    Visst är de härligt att våren är på G.
    Passar på & önskar dig en härlig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  4. ljuvliga smycken...vill ha.. både dem och vår! kramis semlan

    SvaraRadera