Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

24 mars 2011

Vår i skyltningen...

... på Lyckliga Hildur



Nu när det är vår kommer vårkänslorna fram
och jag känner längtan efter att få
sitta och bara vara någonstans på en
fridfull plats i solen.





Lite nya krukor till vårblommorna och en
gullig groda på trappen eller balkongen.






















Mys!
Får man aldrig för mycket av
och blir man påmind så kan det vara Mys varje dag.




Ursnygga klockor














Lycka är att vakna varje morgon och känna livet i sig.
Ha en underbar helg
KramKram
Lotta

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder, och rätt har du, nu vill man sitta i solen och njuuuuuter.
    Ha en fortsatt solig dag, Petra B.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Lotta
    Vilka härliga bilder o saker blir sååå sugen.
    Ha en toppendag
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta
    Till den butiken, vill jag göra ett besök... så mycket fint ni har!
    Vad ni har skyltat fint, och inte bara med vitt.
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Jösses så himmelens mycket fint. Jag kan helt enkelt inte välja ut någon favorit men jag myyser när jag ser dina bilder..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar blogg du har!

    Nu ska jag trycka på följaknappen och sedan titta vidare hos dej.

    Ha de gott // Jess

    SvaraRadera