Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

13 februari 2011

Måla, måla, måla...

Min helg har varit underbar!
Flickorna och deras familjer har varit i Stuglivet
hos oss och vi har ätit gott, druckit rött
och badat i vårt ute spa.
Helt fantastiskt med -8 grader i luften och +38 grader
i plurret.


Mellan varven har målar penseln åkt fram.
Det har blivit både tavlor, dörrar och en
gammal spegel som fått lite gråa bokstäver.



Vår sovrumsdörr...



... så vi inte glömmer var vi ska krypa in.






När våra vänner kommer och hälsar på
får de lillalilla rummet.






Titt in!




Ovandelen på gamla spegeln.
Det kommer mera...
Hoppas ni har haft en lika underbar helg
som jag har haft.
KramKram
Lotta




17 kommentarer:

  1. Vad du har varit kreativ i helgen,och hunnit med att ha det mysigt med barnen
    Fint att skriva på dörrarna, har du använt schablon?
    Ha en riktigt bra vecka

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg du har haft vännen....
    Önskar dig en Fin Alla Hjärtans Dag!

    Kraaaam Therese

    SvaraRadera
  3. Men så fint!!! Du är så duktig!!!

    Så glad jag blir för att du trivs med smörasken ;) Tur var att du räddade den :P

    Ha det så fint! Snart kommer jag fylla på i Mammas gömmor... Har så fullt upp med jobb och plugget, hinner inte med bilder ;)

    Ha en underbar vecka, min vän!

    kram Olg@

    SvaraRadera
  4. Så flitig Du varit med penseln och så fint det blev.
    Ha en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hejsan åh va fint o mysigt du har .
    Kul att du va in till mej o titta har nyss börjat så de behövs lite övning på de här me blogg hi hi
    Ha en trevlig alla hjärtans
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. så piffigt! verkligen fint :)

    SvaraRadera
  7. Oj en sak till håller du på öppna en web butik??
    Vore kul att se va du har .
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Låter som ni har haft en superhelg och så fina textade dörrar, staken har jag haft tidigare men sålde slut..den är verkligen en storsäljare, ha en fin vecka, kramen

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har textat! Jag blev helt kär i typsnittet... :0) Kan tänka mig att det måste vara helt underbart att ha sina barn på besök.

    Ha en fortsatt härlig vecka!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar en finfin alla♥dag!!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Tack för hälsningen!
    Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans dag!

    Stoor Kraam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  12. Hej vännen
    Tack för hälsningen.
    Så flitigt du varit med penseln.
    Jag har massor som står & ska målas.
    Men måste bli varmare.
    Ha en mysig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Tack för din fina hälsning!

    Lät verkligen som en fin och mysig helg!

    Och så snyggt ni gjort med texten på dörrarna...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  14. Hej Lotta! Vilken underbar helg och kreativ och duktig är du också!! KRAM Helena

    SvaraRadera
  15. Åh vad härligt det låter!
    Vad fint du har det där hemma, riktigt fint! Har en massa projekt på gång här hemma oxå, har fått hem ett par dörrskyltar som jag beställt från Ramsign (http://www.ramsign.se) och de passar perfekt in i förändringarna iaf :)

    SvaraRadera