Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

17 februari 2011

En dag i...

... Stuglivet...

Mina dagar kan vara vackra...
de kan var rofyllda, varma, mysiga, njutbara och fina.
Mina dagar kan vara livliga...
de kan vara spännande, lustfyllda, harmoniska och lyckliga
och de kan bara vara helt underbara.
Det finns många ord som mina dagar kan vara.




Stora Systeryster har gjort denna underbara nåldyna.
Jag fick den när jag fyllde år i fjol
och jag är sååååå glad för den.



På bästa plats i köket!





Kolla in den lilla vita fina!











Trängsel på favorit platsen i
Stuglivet.

Mina dagar kan också vara älskliga.


Vill önska er en fin vecka
KramKram
Lotta

5 kommentarer:

  1. Hejsan vaaa fint du har de .
    Vilken underbar nåldyna såååå fin.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har ,fina bilder och en snäll syster
    Ha en fortsatt bra vecka

    SvaraRadera
  3. Att ta del av dina positiva tankar var precis vad jag behövde denna morgon...visst är det så att livet är vad man gör det till...ha en härlig helg! Kramis semlan

    SvaraRadera
  4. Det var en rar nåldyna det..:) du undrade över Oslo..kändes väldigt liten denna mässa om man jämför Formex, och lite besökare..visserligen bra för man hann prata med sina leverantörer men vill hellre ha lite trängsel....:) ha en skön helg, KRAM

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder!

    Kram från Australien♥

    ...Ha en trevlig helg :-)

    SvaraRadera