Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

24 februari 2011

Nytt på Lyckliga Hildur...

... och nyskyltat.
Mia valde ett vitt vitt fönster och ett
romantiskt fönster.
Här har vi nya ljushusen och lampa från Dommo
och vita fina krukor från Miljögården.





Hjärtpåsar med doft av lavendel.
Så ljuvligt!






Här är rosa serien från Ib Larsen
och de underbara romantiska kopparna
från Miljögården.

Ljuvlig Vardagslyx.






Paraply från Lisbeth Dahl.
När jag går med det i stan en regnig dag
frågar många - Var har du köpt de?
På Lyckliga Hildur, svarar jag.











Tänk..
Jordgubbstårtan på detta underbara
tårtfat i sommar...






Chic Antiques vackra lyxiga sjalar...






... och snygga klockor.










Dagen har varit härlig
och imorgon tänkte jag ta lite ledigt.
Ha en fin fredag alla fina blogg vänner
KramKram
Lotta

11 kommentarer:

  1. Men guuud va fint i butiken ...
    Åhhh att man bor så långt bort...
    Din butik ser så himla mysig ut .
    Ha de så bra
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Såå..
    Fint ni har skyllta, paraplyet är super fint..
    Passar på & önskar dig en mysig helg
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  3. Åhh så vackert, vilken underbar affär. Även om det är lång från Örebro så måste det nog bli ett besök hos dig framöver. Blir ju helt förtrollad. Ha de så gott och jättefin blogg.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Så mycket vackert och så fint skyltat.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt! Ett ord räcker väl! ;)

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  6. Ha en fortsatt fin helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta! Så himla vackert skyltat, det rosa föll jag för som en fura! Kan tänka du får många frågor om det fina paraplyet:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  8. Jösses, så mycket fint..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag haft "blogglov"....

    Ni har så fint i butiken, Åh vad jag önskar att jag bodde närmare....

    Stoor Kraam/ Therese

    SvaraRadera
  10. Här var det massor av "vill Ha", Tack för din gulliga kommentar.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  11. Ser så fint ut i era fönster...här har jag oxå fått massor utav varor bägge dagarna och då kan det vara tufft att vara ensam och kånka på alla kartonger..ha en skön helg, kramen

    SvaraRadera