Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

20 februari 2011

Ljuvlig doft...



... för händer och kropp!
Min absoluta favorit tvål heter Mousse De Mains
finns i fyra ljuvliga dofter
Lavendel, Ambre, Riz och Grönt The.



Handtvålen som finns i flytande och fast
är så härligt mjuk och len.
Duschtvålen har samma karaktär och
doften sitter kvar länge på händer och kropp.
Tillsätter man sedan kropps lotionen så känns
det fulländat.
Jag njuter av doften och lenheten.


I denna ljuvliga serie från Sufraco i Åhus finns
också ett strykvatten som gör tvätten
lika mjuk och len.



Njuter av mjukheten.
Ha en fin söndag
KramKram
Lotta

7 kommentarer:

  1. Tänk om man ändå kunde känna doften....

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Synd att du inte kan skicka doften med en kommentar.Hur luktar den ungefär ?Låter härligt.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ha en fin söndag.
    Här har vi soligt, men kallt.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Låter som ljuvliga dofter och härliga produkter.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Kikar in & önskar dig en härlig Måndag.
    Låter som en super fin serie.
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  6. Den är säkert välgörande för en torr och "trött" vinterhud.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta! Lyckliga dig som har all denna väldoft i ditt badrum. Här är en till som älskar goda tvålar och krämer, det är ett måste:) Undrar var du hittat den annorlunda tvålkoppen:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera