Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 februari 2010

Loppor och sessor...







... har hamnat i Stuglivet. Idag har jag varit i Landskrona med min lilla mami och storasysteryster och besökt både antikt & loppisar av varierande slag. Dagens fynd: en riktigt riktigt ursöt vit väckarklocka, vita goa flickskridskor, äntligen en gammal Mouli-julienne skivare för potatis och rotfrukter, älskar pyttesmå saltskålar i glas så jag hittade en, och ett par vita flickskor i storlek 20. Hämtade mina sessor som jag beställt av Nettan som har bloggen www.pysselpyssel.blogspot.com . En sessa kommer att pryda en plats här i Stuglivet och den andra sessan ska bästa väninnan få. Vilken dag, lyckliga jag.

Ha det fint
KramKram
Lotta




8 kommentarer:

  1. Kul att se mina änglar hemma hos dig.. hoppas att dom ska trivas hos dig och din vän :)

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Vad skoj det låter!
    Vilka fina fynd, vad roligt.
    Änglarna är underbara!
    Funderar på att beställa en till Matildas rum.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. **Oj oj va mycket fint du hittade, klockan är super fin, ha en underbar dag, kram**

    SvaraRadera
  4. Å, vilken fin klocka du fyndat!!
    Du, bordet är kvar ännu.
    gillar förresten dina symaskinsunderreden , skulle själv vilja ha det i trädgården!!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder och vilka fynd. Fyndade du även "dala" hästen? Jag är på jakt och vill ha en lite större vit eller svart. Din är mitt i prick.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej min vän! Tack för dina gulliga ord inne hos mig, vad glad jag blev att du gillade musiken! Det är inte så lätt att välja musik till bloggen eftersom smaken är som baken...Fniss! vilken härlig dag du verkar ha haft med din mamma o syrra! Jag brukar också ta såna dagar med min mamma o syrra! Och det är alltid lika mysigt....Önskar dig en trevlig o skön helg trots snöstorm...Fniss! Fredagskramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera
  7. Vilken fynd dag ,och vilka fina sessor,måste gå in direkt och titta på hennes blogg

    SvaraRadera
  8. Tack syster för en härlig dag. Mina fötter var som en elefants när jag kom hem. men vad gör man inte för att hitta loppor? Ha nu en trevlig helg, kanske ses vi på det lokala loppiset i morgon (lördag). Kram Zazza

    SvaraRadera