Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

15 februari 2010

Äntligen! Där står ett par...

Äntligen!


Stenen som värms upp i öppen eld. Jag kanske ska testa med mitt underbara strykvatten!


Väl nötta och slita små barnskor som säkert har varit med om mycket spring.



... jätte gulliga barnskor väl nötta och använda av små barntassar som säkert har en intressant historia att berätta. Min söndags-loppisrunda avslutades i en antikvitetsaffär där jag såg de små söta i skylten. Jag blev helt förälskad i skorna som är från tidigt 1920-tal. Ett fantastiskt strykjärn fick oxå följa med hem. Vilken söndags lycka.

Ha det fint
KramKram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Hoppas att du haft en trevlig helg! Vad mycket fint du köpt på loppis, förstår att du är jättenöjd....Ser såå fint ut! Ha en fortsatt bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hade varit spännande om skorna skulle kunna prata så man fick reda på var dom har vandtrat och varit med om=)
    Fina är dom hur som, ha det gott!!

    Kramkram Marie

    SvaraRadera