Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

25 februari 2010

Idag har jag fixat...

... lite stryka-på-bilder på fina örngott,
som jag ibland tar med mig som gå-bort-present.
Jag tycker det är både härligt att få
och ge bort något som man själv gjort.

Örngotten har jag loppat lite överallt
allt ifrån fem kronor till det dyraste som
jag fick betala åttio kronor för.
Detta lite dyra örngott är i härligt tjockt lakansväv
som jag fortfarande kan läsa en historia i.
Lille-lille stolen som mina barnbarn älskar gör sig
fint till örngotten.



Gamla väckarklockan som är ett av mina
senaste loppfynd.

Ha det fint
KramKram
Lotta

3 kommentarer:

  1. Vilken lycka att få så fina presenter! Kram ♥ / Jonna

    SvaraRadera
  2. Så fint du gjort! Det är väl härligt som du säger att få ge någon man gillar nå´t man själv gjort. Härligt!
    Vi hörs snart igen lilla vän!
    Kramis Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Än så länge har vi fått behålla strömmen.
    Peppar, peppar...
    Oj, jag skulle gärna få present av dig, så fina ärngotten blev. Vilka fina gåvor.
    Väckarklockan var himla söt.
    Ha en fin fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera